بهره‌مندی از ظرفیت کتابخانه‌های مساجد در رشد و بالندگی نوجوانان و جوانان

جابری انصاری با تبریک هفته کتاب گفت: جریان سازی با رویکرد تبیین موضوع مطالعه به واسطه کتابخانه های مساجد که همواره با مدیرت و هدایت امام مسجد محقق می شود از جمله مطالب قابل تأملی است که در هفته کتاب و کتابخوانی می توان آن را مورد توجه قرار داد.

هفته کتاب و کتابخوانی با شعار « آینده خواندنی است» آغاز شده است؛ سعید جابری انصاری در خصوص اهمیت جایگاه کانون های فرهنگی هنری در بسط و گسترش ظرفیت مطالعه به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: امروزه نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در پیشبرد اهداف نظام اسلامی بیش از همیشه پررنگ است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: بسترسازی با رویکرد تبیین موضوع مطالعه به واسطه کتابخانه های مساجد که همواره با مدیرت و هدایت امام مسجد محقق می شود از جمله مطالب قابل تأملی است که در هفته کتاب و کتابخوانی می توان آن را مورد توجه قرار داد.

به گفته وی، مساجد به عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی بستری از رشد معنوی و معرفتی است، اجتماعی که به نوبه خود پایگاه اثرگذاری برای معرفی کتاب خوب تلقی می شود.

وی تصریح کرد: در سطح استان البرز مساجد با محوریت کانون های فرهنگی هنری در مسیر تحقق مسجد تراز اسلامی پیشتاز برنامه های فرهنگی به ویژه ترویج و تبیین فرهنگ کتاب و کتابخوانی هستند.

جابری انصاری با بیان این مهم که ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد با بهره مندی از کتاب و کتاب خوانی به عنوان یک فرهنگ اثرگذار و جریان ساز است که با معرفی کتابهای پرمحتوا و همان کتاب خوب در اختیار نوجوانان و جوانان قرار می گیرد.

کد خبر 1733792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha