جشنواره اقوام ایران زمین فرصتی طلایی و مهم برای گلستان است

زنگانه گفت: جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین فرصتی بسیار طلایی و مهم از همه جهات برای استان گلستان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی‌محمد زنگانه در جلسه هماهنگی برگزاری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام به میزبانی استان گلستان گفت: جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین فرصتی بسیار طلایی و مهم از همه جهات برای استان است.

استاندار گلستان افزود: ایجاد شور و نشاط اجتماعی امری بسیار مهم است و برگزاری این‌چنین رویدادها علاوه بر معرفی آداب، رسوم و فرهنگ اقوام، یکی از مهم‌ترین عوامل ایجاد نشاط در جامعه است.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان وظیفه ‌دارند به نحوی از برگزاری این رویداد مهم فرهنگی و گردشگری استان حمایت کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان نیز گفت: ایجاد شور و نشاط اجتماعی یکی از مهم‌ترین عوامل مهم در برگزاری این جشنواره و رویداد فرهنگی و گردشگری باشکوه است.

محمدجواد ساوری افزود: شانزدهمین جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام از (۲۹ آبان تا ۳ آذر) در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی استان در گرگان میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

در پایان این نشست از دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان دوره پانزدهم جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران‌زمین در سال ۱۴۰۱ تقدیر و تجلیل صورت گرفت.

کد خبر 1733823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha