احیا مساجد،حضور در مدارس و فعال شدن پایگاه های بسیج  ۳ ضلع پیشرفت یک محله است

مجمع عمومی بسیجیان شهرستان ورامین با حضور فرماندار ویژه شهرستان ورامین برگزار شد و فرماندار ویژه این شهرستان بر ضرورت احیای محلات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، روز پنجشنبه ۲۵ آبانماه ۱۴۰۲ مجمع بسیجیان شهرستان ورامین با حضور معاون استاندار و  فرماندار ویژه شهرستان ورامین ،سید محمد زاهدی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی ، مصطفی مرادی بخشدار جوادآباد ،سرگرد خیراندیش جانشین ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام ورامین و جمعی از بسیجیان شهرستان ورامین در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام ورامین برگزار شد .

مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین در این جلسه گفت : جایگاه و اثر گذاری بسیج در برهه مختلف مثل دفاع مقدس ،فتنه ها و .... بی بدیل است و انقلاب اسلامی و تداوم  آن نتیجه روحیه بسیجی است .
وی افزود : روحیه و تفکر بسیجی باید همانند ابتدای نهضت تاکنون در آینده انقلاب نیز اثر گذار باشد و انقلاب ما انقلاب فرهنگی است و اگر پیشینه فرهنگی بسیج تقویت بشود رابطه مستقیم با پیشرفت نظام و کشور دارد .
معاون استاندار تهران در این جلسه اظهار کرد :کلید واژه اثر بخشی بسیج داشتن روحیه اندیشه و ایمان است که این روحیه نه تنها در ایران بلکه در حال حاضر در کشور های مقاوم دنیا مثل جوانان یمن به خوبی دیده می‌شود و باعث پیروزی و پیشرفت در همه عرصه ها به ویژه در عرصه فرهنگی می شود .
درویشی افزود : که باید در برنامه ریزی ها به این امر توجه شود و توجه به امید آفرینی جهت رغم زدن حماسه سیاسی در انتخابات پیش رو از وظایف مهم همه ما به ویژه بسیجیان است .
فرماندار ویژه شهرستان ورامین در پایان با اشاره به فعالیت های صورت پذیرفته گفت :پیشرفت ۶۰ درصدی بیمارستان شهید مفتح ،اتمام پروژه پل قاسم آباد ،آغاز عملیات اجرایی تعریض جاده چرمشهر آبباریک و قلعه خواجه به ورامین ،شروع طرح فاز اول تصفیه خانه فاضلاب شهری ورامین تا پایان سال ،تامین اعتبار پروژه مترو و... از مهمترین پروژه های عمرانی صورت پذیرفته و در دست انجام شهرستان ورامین می باشد .

کد خبر 1733828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha