انقلاب اسلامی ایران مدیون ایثارگری های بانوان است

سردار ملک شاهکوهی گفت: انقلاب اسلامی ایران مدیون مجاهدت ها و ایثارگری های بانوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی امروز (پنجشنبه ۲۵ آبان) در همایش بانوان حماسه ساز در راستای اولین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور و آئین تجلیل و تکریم از خانواده معظم شهدای زن استان در گنبدکاووس، گفت: مجاهدت ها و ایثارگری های بانوان یکی از مولفه هایی است که انقلاب اسلامی ایران خود را مدیون آن می داند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به نقش بانوان در پشتیبانی دفاع مقدس، افزود: برخی از بانوان به عنوان پرستار و برخی در ستاد پشتیبانی جنگ ایثارگری های زیادی انجام دادند.

وی ادامه داد: تلاش و کوشش همسران و مادران شهدا در بزرگ کردن فرزندان آنها ستودنی است و مسئولیت سنگینی برعهده داشتند.

ملک شاهکوهی با بیان اینکه خواسته اصلی همه شهدا در وصیت نامه هایشان پیروی از ولایت فقیه و پایبندی به احکام شریعت اسلام بوده است، گفت: امروز نیروهای مسلح با وحدت و برادری با دستورات فرمانده معظم کل قوا آماده جانفشانی در دفاع از نظام هستند.

وی، اصلی ترین امید دشمنان اسلام را برگزاری ضعیف و حضور حداقلی مردم در انتخابات اسفند ۱۴۰۲ امسال بیان کرد و  افزود: حضور حداقلی در پای صندوق های رای دست درازی دشمنان به کشور را به همراه خواهد داشت.

فرمانده سپاه نینوا گلستان اظهارداشت: شرایط انتخابات امسال بسیار حساس و سرنوشت ساز است و دشمن به دنبال گره زدن مسائل معیشتی با عدم حضور مردم در انتخابات است.

کد خبر 1733836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha