لزوم رفع دغدغه کشاورزان و باغداران| حضور حداکثری در انتخابات جواب دندان شکن به استکبار جهانی است

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت:دشمنان انقلاب برای ایجاد بی نظمی داخل کشور و بر هم زدن انتخابات برنامه دارند، باید مراقبت شود تا انتخابات در کمال امنیت و سلامت و با حضور حداکثری ملت برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه درمازندران در نشست با سردار سید محمدتقی شاهچراغی، معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات سالم، اظهار کرد: انجام وظایف و مسئولیت‌ها در خصوص انتخابات به نحو احسن ضرورت دارد.

وی با اشاره به کارشکنی های دشمنان انقلاب اسلامی برای تضعیف انتخابات در ایران اسلامی،   افزود: انتخابات باید با ویژگی سلامت و امنیت، بدون شائبه برگزار شود.

حجت الاسلام محمدی لائینی بیان کرد: دشمنان انقلاب برای ایجاد بی نظمی داخل کشور و بر هم زدن انتخابات برنامه دارند، باید مراقبت شود تا انتخابات در کمال امنیت و سلامت برگزار شود.

وی ضمن قدردانی از دستگاه‌های امنیتی برای تامین امنیت انتخابات،  گفت: رسانه‌ها باید تبلیغات خود را داشته باشند و جهاد تبیین در راستای مشارکت حداکثری و انگیزه‌بخشی به مردم انجام بگیرد.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه تقویت روحیه و امید بین مردم باید با رفع مشکلات مورد توجه باشد، ادامه داد: اکنون فصل کشاورزی است که ما هر ساله در بحث سوخت مشکل داشتیم، ثانیا مشکل بذر مطرح است.

وی افزود: مسئله قیمت و کسادی برنج و مرکبات مورد گلایه باغداران استان مازندران که از آن به عنوان قطب کشاورزی یاد می شود نیز باید مرتفع شود.

نماینده ولی فقیه درمازندران با تاکید براینکه ۹۰درصد این مشکلات برطرف‌شدنی است، گفت: باید برای رفع گرانی‌هاچاره اندیشی شود.

وی به کم کاری و ناکارآمدی برخی ازمسئولان اشاره کرد و افزود: کالابرگ چیز بسیار خوبی بود نمیدانیم چرا در بحث اجرای آن تعلل‌هایی اتفاق افتاد، ارائه کالابرگ خیلی کمک‌کننده است.

 حجت الاسلام محمدی لائینی خاطرنشان شد: نهادهای مردمی و سمن‌ها باید فعال باشند و آنها را در صحنه مردمی بیاوریم، کلید توجه به انتخابات در آغازین روز سال با بیان چهار راهبرد امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت توسط مقام معظم رهبری زده شد، در هر حال زبانی که دنیا آن را می‌فهمد پذیرش حداکثری انتخابات توسط مردم است.

کد خبر 1733853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha