دولت از صندوق های خرد روستایی پشتیبانی می کند

خزعلی از پشتیبانی صندوق های خرد روستایی توسط دولت خبر داد و گفت: در مصوبات استانی بازارچه های دائمی برای فروش محصولات در نظر گرفته شده است تا مشکل فروش محصولات خانگی روستایی نیز رفع گردد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از چهارمحال و بختیاری، انسیه خزعلی امروز پنجشنبه(۲۵ آبان) در بازدید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های زنان و تعاونی های خرد روستایی و مشاغل خانگی روستای تشنیز، از افزایش تعامل بانوان با بدنه دولت ابراز امیدواری کرد و گفت: دولت سیزدهم توجه ویژه ای به روستاها دارد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بر ایجاد شرایط تحصیل در روستاها تاکید کرد و افزود: نباید شاهد مسئله بازماندگی از تحصیل در بین روستانشینان کشور باشیم و دولت برای رفع این مشکل پیگیری لازم را انجام می دهد.

وی از پشتیبانی صندوق های خرد روستایی توسط دولت خبر داد و اظهار کرد: در مصوبات استانی بازارچه های دائمی برای فروش محصولات در نظر گرفته شده است تا مشکل فروش محصولات خانگی روستایی نیز رفع گردد.

خزعلی یکی از نیازهای روستانشینان را فرآوری و بسته بندی  و صادرات محصولات برشمرد و تصریح کرد: در این راستا تلاش شده تا در مرحله نخست کیفیت محصولات بالا برده شود و سپس زمینه صادرات محصولات روستایی فراهم گردد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به آغاز طرح اشاعه فرهنگ در میان خانواده ها و مقابله با فرهنگ های نادرست، خاطرنشان کرد: آموزش و ترویج آداب و رسوم خوب و گسترش فرهنگ ازدواج آسان از مصوبات این طرح ملی است.

کد خبر 1733864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha