نشست فرهنگ سازی ترویج کتاب در بین دانش آموزان شهرستان نیمروز برگزار شد

همزمان با هفته کتاب وکتابخوانی، نشست فرهنگ سازی ترویج کتاب در بین دانش آموزان شهرستان نیمروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، همزمان با سی یکمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران نشست فرهنگ سازی ترویج کتاب در بین دانش آموزان با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس اداره کتابخانه ها عمومی و معاونت پرورشی آموزش و پرورش شهرستان نیمروز برگزار شد. 
یزدان پناه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیمروز در آیین نمادین نواختن زنگ کتاب و کتابخوانی و نشست فرهنگ سازی ترویج کتاب ضمن گرامیداشت هفته کتاب با اشاره به اهمیت مطالعه و کتابخوانی در جامعه اظهارداشت: در حقیقت کتابخوانی مسیری برای دانایی و آگاهی برای آموختن است و نهاد های فرهنگی در هدایت جامعه به سمت فرهنگ‌سازی و مطالعه کتاب در جامعه بایدکوشا باشند و سرانه مطالعه را باید با فرهنگ سازی ارتقا دهیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه افزود: دین اسلام از ابتدا تاکنون بر علم‌آموزی و مطالعه تاکید داشته و ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی یکی از مهمترین اولویت‌های فرهنگی است که باید درشهرستان نیمروز انجام شود. 
در پایان از دانش آموزان فعال در حوزه کتاب با اهدا کتاب تقدیر شد؛همچنین تعدادی کتب به صورت نمادین به کتابخانه مدرسه شهید مسعود اربابی اهدا شد.

کد خبر 1733912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha