قدرت ولایت فقیه دشمنان را ناکام گذاشته است

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه مقام معظم رهبری اینک وعده پیروزی محور مقاومت و آزادی قدس را دادند که با صبر راهبردی محقق می‌شود، گفت: قدرت ولایت فقیه دشمنان را ناکام گذاشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خمام، حجت‌الاسلام هادی حبیبی در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان با تبریک میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار،اظهارکرد: پرستاری کاری همراه با دشواری و سختی است و  پرستاران به خاطر امنیت خاطری که برای مریض و خانواده او و جامعه ایجاد می‌کنند کارشان ارزشمند و قابل تجلیل و قدردانی است.

امام جمعه خمام با بیان‌اینکه دشمنان مستکبر ایران اسلامی، از رنج ملت ایران خوش‌شان می‌آید و تحریم‌های دارویی علیه ملت ایران یک نمونه بارز این موضوع است، افزود: پرستاری که در چنین فضایی لبخند برلب بیمار و بستگان او می‌نشاند، در واقع مقابل استکبار مجاهدت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه حضرت زینب کبری(س) بعد از آن همه مصیبت‌‎ها فرمود:« مارایت الا جمیلا چون قلب حسینی دارد لذا شکست برای او معنا ندارد، چون خدا مطرح است و درجبهه خدایی شکست وجود ندارد، تصریح‌کرد: در قضیه این روزهای فلسطین هم(مارأینامن طوفان الأقصی إلاجمیلا)ًحماسه طوفان الاقصی بااین نگاه الهی فقط زیبایی است.

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه امروز روشن شده مقامات آمریکا جزو صهیونیست‌ها هستند، گفت: همه فهمیدند رژیم صهیونیستی، داعش و آمریکا یکی هستند و ایران ناجی عراق، سوریه، لبنان و سایر کشورها از چنگال این خون آشام هاست.

خطیب نماز جمعه خمام با اشاره به اینکه قدرت ولایت فقیه دشمنان و آمریکایی‌ها را ناکام گذاشته است، اظهارکرد: بشار اسد از دهن وحشی‌ترین جرثومه فساد، سالم بیرون کشیده شد و هر وعده‌ای مقام معظم رهبری داده‌اند محقق شده است.

وی با بیان‌اینکه مقام معظم رهبری اینک وعده پیروزی محور مقاومت و آزادی قدس را دادند که با صبر راهبردی محقق می‌شود، ادامه داد: این کشورهایی که دم از حقوق حیوانات می‌زنند، چطور هزاران کودک را کشتند ولی عکس‌العملی ندارند؟ چون مسلمانان به این‌ها باج نمی‌دنند و مقاومت می‌کنند.

حجت‌الاسلام حبیبی گفت: در درگیری‌هایی که بین ارتش صهیونیست و جنبش حماس و جهاد اسلامی رخ داده به ‌دلیل قدرت مقاومت، صهیونیست‌ها مجبوربه آتش‌ بس شدند  ودر این ۴۰روز از عملیات طوفان الاقصی تلفات اسرائیل با همه جنگ‌های این رژیم در ۷۰ سال گذشته برابری می‌کند.

امام جمعه خمام با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اضافه‌کرد: رقم داوطلبانی که ثبت‌نام کردند نصاب چشمگیری داشته است و تعداد داوطلبان، بالاترین عدد در بین تمامی ادوار انتخابات مجلس است و این گویای مشارکت بالاست.

کد خبر 1733985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha