لزوم ثبت تاریخ شهر برای استفاده کاربردی از هویت مشهد الرضا(ع)

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: باید پرتال مرکز اسناد تا انتهای سال آماده استفاده عموم مشهد باشد تا شاهد ثبت و ضبط تاریخ شهر و استفاده کاربردی از هویت مشهد الرضا(ع) باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حسین حسامی در دومین جلسه از سلسله نشست‌های روایت شهر اظهار کرد: یکی از ملزومات پیشرفت در سازمان‌ها ثبت وقایع، تجارب و حافظه سازمانی است؛ اگر سازمانی عالی و روبه رشد می‌خواهیم باید راه‌های رفته و نرفته سازمان را ثبت و ضبط کنیم. 

وی گفت: شهرداری مشهد با قدمت ۱۱۶ ساله یک ابر سازمان است که در ابعاد مختلف، سیصد خدمت به صورت شبانه‌روزی زائرین و مجاورین ارائه می‌دهد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: در شورای شهر بر ثبت حافظه تاریخی شهرداری تاکید داریم زیرا در روز هیچ شهروندی نیست که خدمتی را از شهرداری دریافت نکند. 

وی با تاکید بر اینکه مرکز ثبت اسناد بسیار حائز اهمیت است، افزود: برای این مرکز از سال ۹۴ زحمات زیادی کشیده شده و حدود سه میلیون سند را از تاریخ مشهد ثبت و ضبط کردند. 

حسامی یادآور شد: امیدوارم پرتال مرکز اسناد تا انتهای سال آماده استفاده عموم مشهد باشد تا شاهد ثبت و ضبط تاریخ شهر و استفاده کاربردی از هویت مشهد الرضا(ع) باشیم.

پایان پیام/

کد خبر 1733998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha