هفته بسیج فرصتی مغتنم برای زنده نگه داشتن ارزشها و تفکر بسیجی است

فرماندار زابل هفته بسیج را فرصتی مغتنم برای ترویج و تبیین گفتمان، فرهنگ و تفکر بسیج در جامعه به ویژه برای نسل جوان دانست و گفت: از این فرصت باید برای بیان و تبیین جایگاه ارزشی و خدمات بیش از ۴ دهه این نهاد مقدس تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، ملاشاهی فرماندار ویژه شهرستان زابل  در جلسه برنامه ریزی هفته بسیج،ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیست علیه مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: هفته بسیج فرصتی برای تبیین تفکر بسیجی و زنده نگهداشتن ارزشها در مکتب بسیج است.

وی با بیان اینکه نهاد مقدس بسیج بعد از پیروی انقلاب با آن نگاه و تدبیر هوشمندانه امام راحل با صدور دستور شکل‌گیری بسیج مستضعفان در پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ تشکیل شد، گفت: این نهاد مقدس به واقع الگوی نوینی برای اداره جامعه و کشور به همگان معرفی شد


فرماندار زابل با اشاره به شعار هفته بسیج «بسیج امید ملت ایران»، گفت: با توجه به این شعار باید دستاوردهای بسیج برای مردم تبیین شود چرا که هفته بسیج ظرفیتی برای این مهم و موجب هم افزایی می شود.

ملاشاهی با بیان اینکه فضاسازی شهری در هفته بسیج باید متفاوت باشد، افزود: با نگاه ایمان و امید باید دستاوردها بیان شود و میزهای خدمت برای حل مسائل راه اندازی و اثرات آن منتشر شود.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم با رویکرد جهادی پای کار حل مشکلات مردم است و مدیران هم دغدغه مند در جهت حل مسائل گام برداشته اند، این اقدامات باید به صورت جهادی برای مردم تبیین شود.


ملاشاهی هفته بسیج را فرصتی مغتنم برای ترویج و تبیین گفتمان، فرهنگ و تفکر بسیج در جامعه به ویژه برای نسل جوان دانست و تصریح کرد: از این فرصت باید برای بیان و تبیین جایگاه ارزشی و خدمات بیش از ۴ دهه این نهاد مقدس تلاش کنیم

مقام‌عالی دولت درشهرستان با یاد و خاطره شهدا و همچنین تبیین خدمات ارزشمند بسیجیان به انقلاب اسلامی و مردم گفت: مردمی بودن رمز موفقیت بسیج در همه عرصه هاست.

فرماندار با تاکید بر همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی برای برگزاری برنامه های هفته بسیج افزود: برای تحقق ارزش ها در جامعه و مواجهه با ترفندهای شوم دشمنان به ترویج فرهنگ بسیج نیاز داریم و بسیج کارنامه درخشان و موفقی از خود نشان داده است و از این ظرفیت بی‌بدیل در کلیه عرصه ها باید استفاده کنیم.

وی ادامه داد: بسیج بعد از دفاع مقدس نیز در تمام عرصه ها درخشید و امروز خدمات شایسته بسیجیان در همه عرصه ها نمایان است.

کد خبر 1734000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha