حمایت تمام قد دولت سیزدهم از دانشگاه نوشیروانی بابل

عزیززاده گرجی از دانشگاه نوشیروانی بابل به عنوان قطب علمی کشور یاد کرد و از بسته حمایتی دولت سیزدهم در دور دوم سفر هیات دولت به مازندران برای دانشگاه نوشیروانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی-سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران در آئین اختتامیه پانزدهمین رویداد بین المللی رباتیک و هوش مصنوعی و شهر هوشمند (راینوکاپ) در دانشگاه صنعتی نوشیروانی شهرستان بابل، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم غزه و محکوم کردن جنایات اسرائیل غاصب درسزمین های اشغالی و تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با اشاره به جایگاه علمی دانشگاه نوشیروانی و دانشجویان و اساتید این واحد دانشگاهی در عرصه ملی و بین المللی، اظهارکرد: خدمات ارزشمند دانشگاه علوم پزشکی بابل به شهروندان بومی و دیگر مردم ایران عزیز نیز شایسته تحسین است.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار شاهد رقابت ربات‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی در ماکت وسیع شهر هوشمند بر مبنای شهر بابل با مساحت حدود ۷۰۰ متر مربع در مصلی بابل بوده ایم،   گفت: دریافت ایده‌های نوآورانه جهت توسعه کسب و کار و تولید محصول از جمله مزیت های این رویداد بین المللی بود.

حمایت تمام قد دولت سیزدهم از دانشگاه نوشیروانی بابل

عزیززاده گرجی با بیان اینکه این رویداد برپایه فعالیت های شبانه روزی تعدادی از دانشجویان دانشگاه نوشیروانی برپاشده است، افزود: حمایت مسئولین دانشگاه از این رویداد بین المللی نیز در برگزاری رویداد بین المللی رباتیک و هوش مصنوعی و شهر هوشمند (راینوکاپ) بسیار اثربخش بوده است.

حمایت تمام قد دولت سیزدهم از دانشگاه نوشیروانی بابل

وی به حمایت دولت سیزدهم از دانشگاه نوشیروانی بابل در دوره اول سفر هیات دولت به مازندران  اشاره کرد و گفت: امید است در دور دوم سفر رئیس دولت انقلابی و مردمی سیزدهم نگاه ویژه ای به این دانشگاه شود.

کد خبر 1734030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha