موج حمایت از مردم فلسطین و محکومیت رژیم اسرائیل در جهان طنین افکنده است

رفیعی بر ضرورت همدلی مسلمانان جهان با مردم مظلوم غزه و فلسطین تاکید کرد و گفت: موج حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم غاصب اسرائیل در جهان، طنین افکنده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان در جمع مسئولان مواکب اربعین حسینی استان بر ضرورت همدلی مسلمانان جهان با مردم مظلوم غزه و فلسطین تاکید کرد و گفت: موج حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم غاصب اسرائیل در جهان، طنین افکنده است.

وی با یادآوری اینکه تعیین روز قدس توسط امام راحل موجب شکل گیری روحیه مقاومت در بین مسلمانان جهان شده است، ادامه داد: انقلاب اسلامی روحیه مقاومت را در بین ملت آزاده جهان زنده نگه داشته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان، مقاومت را تنها راه پیروزی در مقابل رژیم کودک کش اسرائیل اعلام کرد و گفت: عملیات طوفان الاقصی در پی چند دهه جنایت اسراییل علیه مردم فلسطین بوده و اقدامی دفاعی محسوب می شود.

به گفته رفیعی، این عملیات موجب شکست هیمنه نظامی و اطلاعاتی رژیم اسرائیل شد و توقف روند عادی سازی رابطه توسط برخی حکام عربی و شکست پیمان موسوم به ابراهیم، برحق بودن مواضع جمهوری اسلامی و افشای ماهیت ددمنش این رژیم در نزد افکار عمومی دنیا از دیگر آثار این عملیات بود.

وی با یادآوری اینکه عملیات طوفان الاقصی، زوال بیش از پیش صهیونیست ها را در پی خواهد داشت، گفت: لازم است تا تمام مسلمانان جهان از مردم مظلوم غزه و فلسطین حمایت کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان در ادامه خواستار تداوم نقش آفرینی مواکب در مهم‌ترین دغدغه حال حاضر مسلمانان جهان یعنی حمایت از مردم غزه شد و گفت: گروه های مردمی فعال در این مواکب، این بار در مسیر حمایت از مردم غزه هم پیمان شده اند تا هر آنچه در توان دارند را برای کمک و دستگیری به میدان بیاورند.

کد خبر 1734041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha