مردم دارالمصلین جنایات سفاکانه رژیم صهیونیست را محکوم کردند

صبح روز شنبه مردم شیروان با گذشت چندین روز از عملیات عظیم و سرنوشت‌ساز طوفان الاقصی و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه در مصلی امام خامنه ای این شهر تجمع کرده و خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل اعلام کردند.

 خبرگزاری شبستان، خراسان شمالی، فاطمه مقدسی

مردم ولایتمدار این شهر امروز بار دیگر با تجمع پرشور خود که از محل میدان انقلاب شهر به سمت مصلی امام خامنه ای برگزار شد جنایات سفاکانه رژیم کودک‌کش و جعلی صهیونیستی را محکوم و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.

در این تجمع که دقایقی پیش آغاز شد مردم با در دست داشتن پرچم فلسطین و با سر دادن شعارهایی همچون "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا"، "حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست" حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی را محکوم کردند.

در تجمع امروز  قشرهای مختلف مردم از جمله پیر و جوان، کودک و نوجوان، زن و مرد حضور یافتند تا حمایت خود را از مظلومیت مردم فلسطین اعلام کنند، همچنین حضور طلاب، بانوان، دانشجویان و دانش آموزان مدارس در این مراسم بسیار چشمگیر و ستودنی بود.

مردم ولایی و انقلابی شیروان امروز بار دیگر در حمایت از گروه‌های مقاومت و بر علیه رژیم غاصب اسرائیل همگام با سایر هموطنان در کنار هم، شعارهای کوبنده «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی پرشور ضمن ابراز همدلی و همبستگی با مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و اعلام حمایت همه‌جانبه از گروه‌های مقاومت فلسطین، خشم و انزجار خود را از جنایات ددمنشانه رژیم نامشروع و اشغالگر صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

آنان در این راهپیمایی نشان دادند از گروه‌های مقاومت به ویژه مردم مقاوم فلسطین حمایت می‌ کنندو به جهانیان گفتند یکدل و یکصدا به میدان آمده ایم تا با حمایت از مردم غزه قوت قلبی برای مقاومت فلسطین باشیم.

فریاد «فلسطین، فلسطین حمایتت می‌کنیم، دفاع از فلسطین موجب عزت ماست - نابودی صهیونیسم فرمان ملت ماست» ندایی بود که امروز در فضای شهر طنین انداز شد.

راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر مقام معظم رهبری، شهید قاسم سلیمانی پرچم فلسطین و دست نوشته هایی با مضامین دفاع از مردم مظلوم فلسطین و سردادن شعارهای «حکومت اسرائیل خانه عنکبوت است، این رژیم پوشالی در حالت سقوط است»، «اسرائیل، امریکا، مرگتان باد»، «غزه میان آتش و خون بود، این سند فتنه صهیون بود»، بر حمایت ملت های آزاده جهان از مقاومت مردم فلسطین و عملیات طوفان الاقصی تاکید کردند.

بانوان به همراه فرزندان خردسال که در آغوش مادر نظاره گر صحنه زیبا و پرشور مردم بودند نیز در حمایت از مردم غزه و گروه‌های مقاومت یکصدا با سایر شرکت کنندگان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می دادند و اعلام کردند که شرکت در این راهپیمایی کمترین کاری است که برای حمایت از مردم ستم کشیده فلسطین برای کودکانی که بیگناه در خون خود می غلطتند و مادرانی که بزرگ شدن فرزندانشان را نمی بینند، انجام می دهند.

همه مردم با حضور پرشور در این راهپیمایی یک‌بار دیگر خشم و انزجار خود را از مستکبران و حمایت همه جانبه خود از مظلومان جهان به خصوص مردم بی دفاع غزه را به نمایش گذاشتند، حضور گسترده و پرشور امروز مردم همیشه در صحنه این مرز و بوم در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و گروه های مقاومت باردیگر لرزه به جان رژیم غاصب صهیونیستی انداخت.

حضور مادران، کودکان و جوانان در این راهپیمایی که به شکرانه پیروزی های اخیر نیروهای مقاومت فلسطین در عملیات «طوفان الاقصی» برگزار شد، نیز مشهود بود و سیمای پرتکرار این روزهای فلسطین را تداعی می کرد.

امروز هم آحاد مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور خواستار حمایت هر چه بیشتر جامعه جهانی از مردم مظلوم غزه و بازگشایی راه‌های دسترسی برای امدارسانی به زخمی‌ها و مجروحان و مقابله با جنایت‌های رژیم اشغالگر اسرائیل شدند، پیر و جوان، کارمند و بازاری همه به خیابان آمدند تا انزجاز خود از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم و زنان و کودکان فلسطینی را اعلام کنند.

راهپیمایی حمایت از عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی شیروان از محل میدان انقلاب به سمت مصلی شهر برگزار شد.

کد خبر 1734069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha