بیش از 4 هزار برنامه همزمان با هفته بسیج در گلستان برگزار می شود

سردار ملک شاهکوهی از برگزاری چهار هزار و ١۵٠ برنامه همزمان با هفته بسیج در سطح استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی امروز (شنبه ۲۷ آبان) در نشست خبری هفته بسیج گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری فلسفه وجودی بسیجیان خدمت به مردم است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان، شعار محوری هفته بسیج امسال را «بسیج امید ملت ایران است» بیان کرد و افزود: به همین مناسبت برنامه های متنوعی در مجوعه سپاه و بسیج استان پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: برنامه های هفته بسیج در پنج سطح؛ استانی، شهرستانی، حوزه و پایگاه های مقاومت و بسیج قشر برگزار می شود.

ملک شاهکوهی گفت: همزمان با هفته بسیج چهار هزار و ۱۵۰ برنامه در هشت سرفصل برگزار می شود که از این تعداد بیش از ۵۰ برنامه شاخص است.

وی، دیدار بسیجیان با مقام معظم رهبری را از مهمترین برنامه های این هفته اعلام کرد و افزود: دیدار با مقام معظم رهبری با حضور برخی از بسیجیان به صورت حضوری و برخی به صورت ویدئو تصویری در پنجم آذر انجام می شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان اظهارداشت: برگزاری اجلاسیه شهدای زن اهل سنت با حضور ۱۴ استان در هشتم آذر در شهرستان بندرترکمن، عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری ۱۸۶ یادواره شهدای محله محور در شهرستان ها، نمایش اقتدار بسیج با حضور گردان های بیت المقدس، امام علی (ع) و ...، راه اندازی و افتتاح دفتر نفس و نجات فرزندان سقط جنین و افتتاح دفتر مشاوره خانواده از جمله برنامه های مهم هفته بسیج در استان است.

وی، برپایی یازدهمین بیمارستان صحرایی تخصصی در آق قلا، محفل انس با قرآن و کلاس های تربیتی و بصیرتی، برگزاری برنامه های ورزشی، تفریحی، فرهنگی، صعود به قله ها و ارتفاعات استان، افتتاح پروژه مخزن آب ۲۲۰ هزار مترمکعبی، برپایی میزخدمت توسط بسیج ادرات کل، کلنگ زنی احداث پنج هزار مترمربع ساختمان های بسیج در شهرستان ها و تحویل جهیزیه به زوج های جوان را از دیگر برنامه های هفته بسیج در استان برشمرد.

وی با اشاره به برنامه های بسیج سازندگی در هفته بسیج، گفت: افتتاح ۳۱۸ پروژه محرومیت زدایی به صورت متمرکز در شهرستان گمیشان، توزیع ۴۶۴ سری جهیزیه با همکاری کمیته امداد و  برگزاری رزمایش ۴۴۰ گروه جهادی، عمرانی و خدمات رسانی در طول هفته بسیج از برنامه دهای بسیج سازندگی در استان است.

کد خبر 1734098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha