مازندرانی ها آمدند تا صدای مردم مظلوم غزه باشند

راهپیمایی ضد صهیونیستی و خروش مردم مازندران امروز برگزار شد و مازندرانی ها فریاد مظلومیت مردم غزه شدند تا با امضای خدا پای دلدادگی ها و عاشقی مردم این دیار شاهد پایان دادن به جنگ نابرابر در غزه باشیم.

خبرگزاری شبستان- مازندران- مریم نظری/ بیش از ۴۰ روز از حملات بی رحمانه اسرائیل به غزه می گذرد و امروز کودک کشی،   قطع آب و حملات پی در پی به بیمارستان غزه همه دلها را به درد آورده است و امروز ایران اسلامی در کنار جهان خواهان پایان دادن به این جنگ نابرابر است.
امروز بار دیگر شاهد عشق و دلدادگی مردم مازندران برای مظلومیت غزه بودیم و قطعا امضای خداوند با خروش مردم  مازندران در راهپیمایی ضد صهیونیستی هک خواهد شد.
راهپیمایی ضد صهیونیستی و خروش مردم مازندران امروز برگزار شد و مازندرانی ها فریاد مظلومیت مردم غزه شدند تا با امضای خدا پای دلدادگی ها و عاشقی مردم این دیار شاهد پایان دادن به جنگ نابرابر در غزه باشیم.

اقشار مختلف مردم مازندران امروز شنبه (۲۷ آبان) در حمایت از مردم مظلوم غزه به‌ویژه کودکان و مادران و اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیست به خیابان‌ها آمدند و در مسیرهای ۲۳ گانه راهپیمایی بزرگ حمایت از مردم رنج دیده غزه در مازندران، انزجار خود را از اسرائیل و حمایت از مردم غزه را فریاد زدند.
مروم مومن، انقلابی و ولایی مازندران امروز هم همچون همیشه با حضور پر شور  خود مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام زدند.
در شرق مازندران هم مردم ولایتمدار و انقلابی در شهرستان های بهشهر، نکا و گلوگاه با حضور پر شور و حماسی خود، مظلومیت مروم بی دفاع غزه را با فریادهای بلند مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا فریاد کردند و در  بهشهر از چهار راه استقلال به سمت پارک ملت، در نکا از مقابل سپاه (توپخانه سابق) به سمت مصلای امام خمینی(ره) نکا و در شهرستان گلوگاه، مردم ولایتمدار این شهرستان با تجمع در  میدان  ۲۲ بهمن  گلوگاه علیه ددمنشی های لسراییل راهپیمایی کردند.


مازندرانی ها آمدند تا صدای مردم مظلوم غزه باشند


حضور پرسنل شبکه بهداشت ودرمان  بیمارستانهای خاتم الانبیا، امام خمینی، شهدا، مهر و کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان بهشهر در این راهپیمایی بیانگر انزجار جامعه پزشکی شهرستان بهشهر در کنار مردم و مسوولان از نسل کشی ها در غزه بود.
پرسنل بیمارستان های مختلف بهشهر در راهپیمایی پرشکوه دفاع از مردم، کودکان مظلوم غزه، همدردی خود را با پرسنل بیمارستان های شهر غزه اعلام کردند.
حضور ‌کودکان و دانش آموزان و نسل جدید در این راهپیمایی و تکرار شعارهایی مبنی بر قطع کودک‌کشی ها در غزه، همدردی با کودکان مظلوم غزه بود.

* اسراییل با کودک کشی ها در غزه مرگ خود را نزدیکتر کرد
مهدوی یکی از شهروندان مازندرانی حاضر در این راهپیمایی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران گفت: کشتار مردم بی دفاع و حمله به بیمارستان که جای درمان بیمارانی است که با درد، دست و پنجه نرم‌می کنند، بیانگر خوی حیوانی اسرائیل غاصب است.

مازندرانی ها آمدند تا صدای مردم مظلوم غزه باشند


وی افزود: اسراییل با کودک کشی ها در غزه مرگ خود را نزدیکتر کرد و کشتار بیش از پنج هزار کودک فلسطینی بر اثر حملات ددمنشانه اسرائیل به غزه، امروز ما را به خیابان ها کشانده تا این مظلومیت را به گوش جهانیان برسانیم.
مهدوی یادآور شد: امروز اسرائیل با شکست در  در طوفان اقصی، خوی حیوانی اش بیش از گذشته نمود یافته است و هر روز شاهد کشتار مادران و کودکان و مردم مظلوم غزه هستیم و حضور امروز ما دفاع از مظلومیت مردم بی گناه غزه است.

* راهپیمایی حمایت از مردم رنجدیده غزه زنگ بیدارباشی برای جهانیان است
گنجعلی از دیگر شهروندان مازندرانی هم با اعلام انزجار خود از کودک کشی ها و کشتار بی رحمانه در بیمارستان غزه به خبرنگار شبستان گفت: ریشه  این راهپیمایی مردمی است و امروز مردم به خیابان ها آمدند تا انزجار خود را از کشتار بی رحمانه در غزه اعلام کنند.
وی افزود: راهپیمایی حمایت از مردم رنجدیده غزه زنگ بیدارباشی برای جهانیان است تا از خواب غفلت بیدار شوند.
این شهروند مازندرانی یادآور شد: شرایط غزه با توجه به مقاومت و ایستادگی مردم این سرزمین در برابر اسرائیل غاصب بسیار دشوار است و سکوت مجامع بین‌المللی قابل بخشش نیست.

مازندرانی ها آمدند تا صدای مردم مظلوم غزه باشند


وی گفت:مردم نوعدوست و ولایتمدار مازندران همواره حمایت خود از مظلومان را نشان دادند و امروز هم برای دفاع از مردم بی گناه غزه و محکومیت صهیونیست غاصب به میدان آمدند تا اعلام کنند که همواره حامی مظلومان بوده و برای دفاع از آنان  آماده هستند.

کد خبر 1734150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha