هفته بسیج ۶۵ نیازمند خانه دار می شوند | ۷۰۰گروه جهادی برای محرومیت زدایی در مازندران اردو می زنند

سردار مسلمی با بیان اینکه ۱۵هزار و ۵۲۶برنامه اجرایی در ۵۹عنوان برنامه برای هفته بسیج تدارک دیده شد، گفت: همزمان با هفته بسیج ۶۵ خانه محروم به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار سیاوش مسلمی-فرمانده سپاه کربلا در نشست خبری ویژه هفته بسیج با بیان اینکه برنامه های این هفته با شعار «بسیج، امید ملت ایران» در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، محرومیت زدایی و اشغال زایی و ...  برگزار می شود، اظهار کرد: امید آفرینی رویکرد محوری برنامه های هفته بسیج است.

وی با اشاره به اقدامات بسیج در عرصه های امنیتی، فرهنگی، محرومیت زدایی، عمران و آبادانی و ...، افزود: به فرموده رهبری بسیج تلاش دارد انحراف در جامعه ایجاد نشود.

سردار مسلمی با بیان اینکه چهل و چهارمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را پیش رو داریم، گفنت :برنامه های هفته بسیج از ۲۹آبان آغاز و تا ۵آذر ماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ۱۵هزار و ۵۲۶برنامه اجرایی در ۵۹عنوان برنامه برای هفته بسیج تدارک دیده شد، گفت: بخشی از این برنامه ها در حوزه یادواره های شهدا می باشد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه هزار و ۱۳۹برنامه ورزشی برای هفته بسیج برگزار می شود، افزود: کلیپ، تیزر، آواهای انقلابی، پوستر، عکس نوشت، پویش ها نیز به بالغ بر ۲۰۰۰برنامه می رسد.

سردار مسلمی از برپایی ۳۳۴ میز خدمت در سراسر استان خبر داد و یادآورشد: ۶۰۱برنامه قرآنی نیز برگزار می شود.

وی از برپایی حدود ۷۰۰نمایشگاه های علمی، فرهنگی، عملکردی و اقتصاد مقاومتی در محلات شهری و روستایی همزمان با هفته بسیج خبر داد و گفت: ۲هزار و۱۲۷نشست بصیرتی با محوریت انتخابات نیز برگزار می شود.

سردار مسلمی به فعالیت ۵هزار گروه جهادی در استان اشاره کرد و افزود: بیش از ۷۰۰اردوی جهادی در حوزه های پزشکی، محرومیت زدایی و عمرانی برگزار می شود.

وی به اهمیت دیدار و تکریم خانواده های معظم شهدا اشاره کرد و یادآورشد: هزار و ۹۴۳دیدار با خانواده شهدا و هزار و ۲۱۶دیدار با جامعه ایثارگری در هفته بسیج صورت خواهد گرفت.

سردار مسلمی از اجرای گشت های رضویون برای برقراری امنیت در محلات خبر داد و افزود: چهار هزار و ۲۸۶گشت در استان ساماندهی شد.

با اشاره به پروژه‌های هفته بسیج گفت: در هفته بسیج ۳۲۱ میلیارد تومان پروژه به بهره‌برداری می‌رسد و ۲۰ پروژه راه به طول ۳۵ کیلومتر، ۱۲ راه روستایی، ۳۹ پروژه آبرسانی و لوله گذاری، لایروبی و ساماندهی رودخانه‌ها از جمله پروژه‌ها است.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه ساخت هزار واحد مسکن محرومان جزو برنامه‌ها است، گفت: همزمان با هفته بسیج ۶۵ خانه محروم به بهره‌برداری خواهد رسید.

سردار مسلمی ساماندهی ۱۰۰ پروژه گلزار شهید، بهره‌برداری و ساخت ۲ پل روستایی، افتتاح ۱۱۰ کارگاه اشتغال زایی از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: در نیمه اول سال جاری دو هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه با ۸۰ میلیارد تومان اعتبار توزیع شده است و در سه ماهه سوم سال نیز هزار سری جهیزیه توزیع می‌شود.

کد خبر 1734194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha