هنرمندان هنر زندگی آفرین را به جامعه تزریق می‌کنند

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه هنرمندان هنر زندگی آفرین را به جامعه تزریق می‌کنند، گفت: هنرمندان می توانند موضوعات دینی، فرهنگی و هنری را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید جواد هاشمی‌مهر» عصر امروز (۲۷ آبان ماه) در آئین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: فعالیت‌های هنری ماندگار بوده در جامعه می‌توانند نقش بزرگی ایفا کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه هنرمندان هنر زندگی آفرین را به جامعه تزریق می‌کنند، گفت: هنرمندان تئاتر به منظور اعتلای فرهنگ مردم می توانند موضوعات دینی، فرهنگی و هنری را در قالب تئاتر برای اثرگذاری بیشتر در جامعه در دستور کار قرار دهند.

وی خواستار حمایت مسئولان در همه زمینه‌ها از هنرمندان به منظور تولید برنامه‌های فاخر و ارزشمند برای اقشار مختلف جامعه شد.

هاشمی مهر ضمن اظهار تاسف از اینکه در کشور از فعالیت‌های فرهنگی و آثار هنرمندان حمایت مالی صورت نمی‌گیرد، ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا بودجه کافی برای انجام کارهای هنری اختصاص پیدا کند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گریزی به جشنواره تئاتر «معبر» در شهرستان گچساران زد و بیان کرد: شهرستان گچساران در دوران دفاع مقدس معبر رزمندگان بود و کارهای ارزشمندی در حوزه تئاتر در این شهرستان صورت گرفت.

وی به رشد بسیار خوب تئاتر در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: به دلیل ویروس منحوس کرونا در مقطعی محدودیت‌هایی برای فعالیت در زمینه تئاتر به وجود آمد ولی هم اکنون شاهد رشد بهتری در این زمینه هستیم.

گفتنی است در اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان از برگزیدگان این جشنواره تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 1734235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha