فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح محلات کمتربرخوردار و آسیب‌پذیر تقویت شود

مهری بر لزوم افزایش فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در محله‌های کمتر برخوردار و آسیب‌پذیر شهر گرگان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، «عیسی مهری» در بازدید از اتوبوس فرآموز سیار شهرداری و رونمایی از کاروان «ندود» اظهارکرد: تلاش ما در دوره کنونی شورای اسلامی شهر گرگان، توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی است. 

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: سعی کرده‌ایم در برنامه‌ریزی شهر و مدیریت شهری به گونه‌ای اقدام کنیم که نتیجه آن توسعه تعاملات و ارتباطات عمیق و کیفی شهروندان با یکدیگر و همچنین ارتباط شهروندان با مسئولان و مدیران شهری باشد.

وی خاطرنشان کرد: این اعتقاد در مدیریت شهری گرگان وجود دارد که بخش زیادی از معضلات و آسیب‌های اجتماعی با این رویکرد قابل حل خواهد بود.

مهری تاکید کرد: شورای اسلامی شهر گرگان همواره از انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر استقبال و حمایت کرده است.

وی با بیان اینکه این اقدامات در راستای بهبود کیفیت زیست شهروندان، انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: این انتظار را از مجموعه شهرداری و سازمان‌های زیرمجموعه از جمله سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان داریم که فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی را با اولویت محلات کمتربرخوردار و آسیب پذیر تقویت کند.

کد خبر 1734242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha