خروش انزجار مردم استان اصفهان از کودک کشی ها

مردم استان اصفهان در راهپیمایی منجسم اقدامات ضد بشری و کودک کشی های رژیم صهیونیستی را محکوم و انزجار خود را از این رفتارها اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، اقدام تروریستی اسرائیل با حمایت آمریکا و انگلیس وضعیت ناامنی را در منطقه ایجاد کرده و علاوه بر آن جنایت های ضد بشری و کودک کشی های پی در پی باعث شده تا پیامدهای منفی بین المللی را ایجاد و دل مظلومان عالم و جهانیان را به دردآورد.

کودک کشی های اسرائیل به بهانه های مختلف به دور از انسانیت بوده که هرگاهی جوامع مختلف به ویژه مسلمانان این حرکت ها را محکوم کرده اند و خواستار رسیدگی سازمان های جهانی شدند.

حقوق بشر این بار باز هم به نفع آمریکا و اسرائیل ترجمع و معنا شد و حقوق عمومی مردم فلسطین مورد بی مهری و توجه قرار گرفت.

خروش انزجار مردم استان اصفهان از کودک کشی ها

سازمان ملل پس از سکوت طولانی مدت اما پس حجم بالای اعتراضات و افکار عمومی، به خود آمد و قطعنامه صادر کرد که البته این قطعنامه در بخشی به نفع تروریست ها تمام شد.

انتظار می رفت این دولت های ظالم تروریست واقعی معرفی می شدند و در جوامع بین المللی چهره واقعی آنان بیشتر معرفی می شد.

خروش انزجار مردم استان اصفهان از کودک کشی ها

توجه و اجرای قطعنامه جز الزامات است که ظاهرا اسرائیل و آمریکا قصد تمکین ندارند و یا اینکه به دنبال فرصت سازی هستند از این رو تظاهرات عمومی و بین المللی برای اجرای آن ایجاد شده و مردم ایران برای اعلام انزجار خود روز شنبه را برای این کار برگزیدند.

خروش انزجار مردم استان اصفهان از کودک کشی ها

مردم سراسر استان اصفهان در راهپیمایی منجسم اقدامات ضد بشری و کودک کشی های رژیم صهیونیستی را محکوم و انزجار خود را از این رفتارها اعلام کردند.

بعدازظهر امروز میدان بزرگمهر اصفهان محل تجمع مردمی شد و انزجار شهروندان نصف جهان به فراز آسمان ها رسید. این جریان مردمی قطعا منجر به حمایت از مردم فلسطین خواهد شد و دشمن را تحت تاثیر قرار می دهد.

خروش انزجار مردم استان اصفهان از کودک کشی ها

کد خبر 1734255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha