ضرورت تولید اثر نمایشی از آداب و رسوم و فرهنگ مردم شهر شیراز

پهلوانیان بر ضرورت تهیه سریالی و اثر نمایشی از آداب و رسوم و فرهنگ مردم شهر شیراز برای انعکاس وسیع و گسترده در شبکه های ملی و فراملی تاکید کرد و خواستار همکاری و اقدام شهرداری در این حوزه شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس به نقل از روابط عمومی صداوسیمای فارس، احمد پهلوانیان در دیدار با شهردار شیراز و معاونین این مجموعه گفت: در استان فارس بویژه شهر شیراز طرح های عمرانی و خدمات بزرگی انجام می شد اما مردم اطلاع نداشتند لذا مقرر شد در حوزه سیما و خبر برای پخش زنده طرح های عمرانی بویژه در شهر شیراز که در حال انجام بود از شبکه استانی و شبکه های سراسری اقدام شود و این موضوع همچنان در دستور کار است. 

پهلوانیان افزود: رهبر انقلاب جهاد تبیین را تکلیف کرده اند و نخستین محوری که در جهاد تبیین مد نظر است تبیین خدمات نظام به مردم است که بیان خدمات نظام نیاز به واسط دارد که این واسط عموم رسانه ها و صداوسیماست. 

مدیرکل صداوسیمای فارس با بیان اینکه براساس تکلیف شرعی، قانونی و سازمانی رهبر انقلاب به صداوسیما، موظفیم خدمات نهادهای مختلف دولتی و غیر دولتی ، حاکمیتی و غیرحاکمیتی را برای مردم تبیین کنیم افزود: صداوسیمای فارس تمام قد در خدمت انعکاس خدمات شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز پیش چشم مردم شیراز و استان فارس است و باید براساس طرح، نقشه و برنامه راهبردی و عملیاتی حرکت کنیم تا موجب امیدآفرینی در جامعه شویم.

پهلوانیان تاکید کرد: صداوسیمای فارس با ظرفیت های مختلفی که در حوزه های خبر ، صدا ، سیما و فضای مجازی و در بخش های استانی ، ملی و فراملی دارد می تواند جاذبه ها و ظرفیت های کم نظیر گردشگری شهر شیراز و استان فارس را از گردشگری طبیعت تا سلامت و از گردشگری زیارت تا فرهنگی برای شهروندان و مردم خارج از کشور بیش از گذشته معرفی و این زیبایی، طراوت و رونق گردشگری را به روز و به موقع اطلاع رسانی کند.

مدیرکل رسانه ملی در استان گفت: صداوسیمای فارس آمادگی دارد استودیوی شهری رادیویی و تلویزیونی در هر نقطه ای از شهر شیراز که مد نظر شهرداری با همکاری و تعامل است را راه اندازی کند تا بخشی از برنامه ها بصورت زنده از این استودیوها به اطلاع مخاطبان برسد و زیبایی های شهر شیراز از شبکه های استانی و ملی روی آنتن رود.

مدیرکل صداوسیمای فارس بر ضرورت تهیه سریالی و اثر نمایشی از آداب و رسوم و فرهنگ مردم شهر شیراز برای انعکاس وسیع و گسترده در شبکه های ملی و فراملی تاکید کرد و خواستار همکاری و اقدام شهرداری در این حوزه شد.

پهلوانیان افزود : تهیه چنین سریال و اثر نمایشی می تواند برای معرفی ظرفیت ها، توانمندی ها و فرهنگ شهر بی نظیر شیراز اثربخش و تاثیرگذار باشد.

شهردار شیراز هم در این دیدار گفت: انعکاس اخبار و رویدادهای شهرداری در برنامه های رادیویی و تلویزیونی مطلوب است و همواره صداوسیما حامی تمام دستگاه های اجرایی و خدمات رسان بوده است و هدف صداوسیما به عنوان دستگاه حاکمیتی همواره امیدآفرینی ، دلگرمی و انعکاس اخبار درست به مسئولین و مردم بوده است و از این جهت از صداوسیما قدردانی می کنیم

محمدابراهیم اسدی با استقبال از پیشنهاد مدیرکل صداوسیمای فارس در راه اندازی استودیوهای رادیویی و تلویزیونی در سطح شهر و تهیه سریالی برای معرفی بهتر و اثرگذار شهر شیراز ابراز امیدواری کرد حمایت و انعکاس فعالیت ها و اقدامات شهرداری در صداوسیمای فارس بهتر و بیشتر ادامه یابد.

کد خبر 1734296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha