اجرای ۱۱۵۰ برنامه فرهنگی و هنری در هفته بسیج

فرمانده سپاه شیروان گفت: در هفته بسیج امسال ۲۰ عنوان برنامه در قالب هزار و ۱۵۰ ریز برنامه در سطح این شهرستان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، سرهنگ علی دارابی روز یکشنبه (۲۸ آبان ماه) در جمع خبرنگاران اظهارکرد: دیدار با امام جمعه، تجلیل از بسیجیان نمونه، برگزاری یادواره شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و توزیع بسته های معیشتی از جمله برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در سطح شهرستان است.

وی با اشاره به اجرای ۱۳ برنامه محوری خاطرنشان کرد: این برنامه ها شامل اجتماع بزرگ بسیجیان، افتتاح پروژه ها، غبارروبی گلزار شهدا، نشست بصیرتی، یادواره شهدای اصناف، تشکیل حلقه های صالحین و برپایی میز خدمت با حضور دستگاه های اجرایی است.

سرهنگ دارابی ضمن گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد: بسیج در تمام عرصه ها پای کار بوده و در تمام حوزه ها اقدامات خوبی انجام داده است که باید اطلاع رسانی شود و به سمع و نظر مردم برسد، بسیج برای خدمات رسانی فعال شده و امیدآفرینی همراه با بحث مطالبه گری است که در این زمینه کارهای خوبی انجام شده است.

فرمانده سپاه شیروان با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمنان به دنبال کم رنگ کردن حضور حداکثری مردم هستند که باید حضور پرشور و گسترده ای انجام شود.

سرهنگ دارابی اضافه کرد: امسال هم دشمنان به دنبال کم رنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رای هستند که چنانچه این حضور کم رنگ شود توطئه ها و اغتشاشات آنان مجدد آغاز می شود.

کد خبر 1734324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha