بیش از 400 نفر از پرستاران کرمانی حامی ایتام هستند

بیش از 400 نفر از پرستاران کرمانی در حین انجام وظایف خطیر خود حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان را نیز برعهده گرفته اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ همزمان با میلاد باسعادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار؛ کمیته امداد استان گزارشی کوتاه از فعالیت های خیرخواهانه پرستاران کرمانی در اختیار رسانه ها قرار داد.

بر اساس این گزارش؛  ۴۵۲ نفر پرستار کرمانی از ۵۳۲ نفر فرزند یتیم و محسنین تحت پوشش این نهاد حمایت مادی و معنوی می کنند و این در حالی است که پرستاران زندگی خود را وقف خدمت به مردم در سخت ترین شرایط می کنند اما در کنار وظایف مهم خود، حمایت از ۵۳۲ فرزند یتیم و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان را نیز برعهده گرفته اند.


ناصر عسکری نژاد، مدیر کل کمیته امداد استان کرمان سرانه دریافتی تعدادی از ایتام تحت حمایت این نهاد را پایین دانست و تأکید کرد: افزایش سرانه ایتام و محسنین و فرزندان جدیدی که وارد چرخه حمایت می شوند؛ مد نظر است.

این گزارش می افزاید؛ ۲۷ هزار و ۹۵۷ فرزند یتیم و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در سطح استان از حمایت ۶۷ هزار و ۷۹۲ حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند.


مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین با مراجعه به دفاتر کمیته امداد، ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir، ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ و یا از طریق کد دستوری #۶*۰۳۴*۸۸۷۷* امکان پذیر است تا فرزند یتیم مورد نظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه با پرداخت کمک های مادی و معنوی خود از فرزندان تحت تکفل خود حمایت کنند.
 

کد خبر 1734339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha