اعتراض افکار عمومی صهیونیست‌ها و آمریکا را وادار به عقب نشینی می‌کند

حجت الاسلام سلیمی با اشاره به تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل گفت: اعتراض و فشار افکار عمومی می تواند رژیم صهیونیستی و اربابش آمریکای جنایت کار را وادار به عقب نشینی کند تا کمک های بشر دوستانه و پزشکی وارد غزه شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، علیرضا سلیمی در واکنش به تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در رابطه با برقراری وقفه بشردوستانه در غزه گفت: بیش از ۴۰ روز از آغاز حملات وحشیانه رژیم صهیونستی علیه  مردم مظلوم غزه می گردد و این قطعنامه به دلیل فشار افکار عمومی جهان نسبت به این وحشی گری ها به تصویب شورای امنیت سازمان ملل رسیده است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس یازدهم ادامه داد: البته باید دانست که مصوبات شورای امنیت سازمان ملل  به چه میزان ضمانت اجرایی دارد و با توجه به اینکه آمریکا در میدان حضور داشته و نقش اصلی را در این نبرد ایفا می کنند، نگرانی هایی درباره اجرایی شدن این قطعنامه توسط رژیم صهیونیستی وجود دارد.

وی افزود: آنچه در خصوص صدور این قطعنامه به نظر می رسد اقناع افکار عمومی نسبت به حوادث غزه است؛ زیرا آمریکا به هیچ وجه خواستار آتش بس نبوده و از ادامه جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه حمایت می کند، بنابراین اجرا و پذیرش این قطعنامه توسط رژیم صهیونیستی قطعی نیست اما قطعا موجب افزایش فشارهای بین المللی به اسرائیل خواهد شد.

عضو هیات رییسه مجلس بیان کرد: جامعه جهانی و مردم جهان نباید میدان را خالی کنند و مردم غزه را تنها بگذارند. اعتراض و فشار افکار عمومی می تواند رژیم صهیونیستی و اربابش آمریکای جنایت کار را وادار به عقب نشینی کند تا کمک های بشر دوستانه و پزشکی وارد غزه شود.

کد خبر 1734341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha