تجلیل از موکب اوقاف و حسینیه اعظم زنجان در همایش موکب‌داران

همزمان با همایش موکب‌داران که با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان برگزار شد، از موکب شهدای کربلای اوقاف زنجان و مصباح الهدی حسینیه اعظم زنجان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، درهمایش موکب داران زنجان که به همت ستاد اربعین حسینی استان زنجان تشکیل شد از فعالیت هیئت امنا خادمین و مسئولین بیش از ۳۰ موکب فعال استان زنجان در مراسم اربعین حسینی سال ۱۴۰۲ تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان در جمع موکب داران با اشاره به اینکه موج حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم غاصب اسرائیل در جهان، طنین افکنده است، گفت: مقاومت تنها راه پیروزی در مقابل رژیم کودک کش اسرائیل است.

ابوالفضل رفیعی در ادامه خواستار تداوم نقش آفرینی مواکب در مهم‌ترین دغدغه حال حاضر مسلمانان جهان یعنی حمایت از مردم غزه شد و گفت: گروه های مردمی فعال در این مواکب، این بار در مسیر حمایت از مردم غزه هم پیمان شده اند تا هر آنچه در توان دارند را برای کمک و دستگیری به میدان بیاورند.

در بخشی از متن این لوح تقدیر که به امضای دکتر افشارچی استاندار زنجان و رئیس ستاد اربعین استان زنجان و علی بابایی رئیس کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین استان زنجان رسیده، آمده است:

هیئت امنا و خادمین محترم موکب اربعین شهدای کربلا اوقاف و امور خیریه استان زنجان

راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی ۱۴۰۲ با حضور میلیونی و بسیار شورانگیز شیفتگان و دلدادگان امام حسین علیه السلام بحمدالله در اوج عزت و شکوه برگزار گردید امید است این خادمی صادقانه در مسیر تعالی بخشی حرکت عظیم اربعین اجابت دعای اللهم ارزقنی شفاعة الحسین یوم الورود باشد. ضمن قدردانی و ارج گذاری به زحمات و تلاش‌های موثر و بی وقفه آن عزیزان صحت و بهروزی و توفیق شما را از درگاه خداوند سبحان خواستاریم.

کد خبر 1734354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha