۳۵۰ برنامه شاخص هفته بسیج در لنگرود اجرا می شود

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود شعار هفته بسیج امسال را « بسیج، امید ملت ایران » عنوان کرد و گفت: بیش از ۳۵۰ برنامه شاخص کیفی در سطح شهرستان لنگرود همزمان با هفته بسیج برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، سرهنگ محمد مهرزاد -فرمانده سپاه ناحیه لنگرود- در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز ( یکشنبه - ۲۸ آبان) در سالن اجتماعات سپاه این شهرستان برگزار شد، گفت: ویژه برنامه‌های متعدد و متنوعی به مناسبت هفته بسیج در سطح شهرستان تهیه و تدارک دیده شد که انتظار می رود اصحاب رسانه نسبت به پوشش این برنامه ها اهتمام ویژه داشته باشند و آنچه مهم است روایت اول است و زمان در انتشار اخبار جزو اصول و پایه رسانه محسوب می شود.
فرمانده سپاه ناحیه لنگرود با بیان اینکه ماهیت و خوی یهودیت بویژه صهیونیست مشخص است، تصریح کرد: مردم مظلوم و مقاوم غزه و فلسطین جهاد و مقاومت می کنند که مردم و افکار توده های آزادی جهان را روشن کنند.
سرهنگ مهرزاد ادامه داد: متاسفانه از زمان اغتشاش به بعد عده ای را ورشکستگان فرهنگی گفتند که پشت این جریان و شبکه هایی که از اینا حمایت کردند و در قالب شعاری که دادند عده ای هستند که به غیر از وحشی گری مدرن و امپراتوری رسانه ای چیز دیگه ای نمیتوان یافت و القای دروغ، سیری ناپذیری، مظلوم نمایی کار این رسانه هاست.
وی شعار هفته بسیج امسال را « بسیج، امید ملت ایران » عنوان کرد و افزود: کلمه امید و ملت در کنار ایران قرار دارد و در درون انقلاب تنها جایی که برای انقلاب و نظام که همه بدهکار آن هستیم و می توانیم حق دهیم، بسیج است ورود بسیج در عرصه های هشت سال جنگ، فتنه ها , محرومیت زدایی حتی در زمان کرونا بر کسی پوشیده نیست.
فرمانده سپاه ناحیه لنگرود با بیان اینکه بیش از ۳۵۰ برنامه شاخص کیفی در سطح شهرستان در هفته بسیج برگزار می شود، خاطرنشان کرد: دیدار با ائمه جمعه ، رژه خودرویی و موتوری اقتدار بسیجیان، جشنواره سرود بسیج با محوریت دهه هشتادی های قهرمان، میز خدمت بسیج‌ حقوقدانان، همایش دختران حاج قاسم و تجلیل از دختران و بانوان رویداد ساز بسیجی، افتتاح مسکن محرومین، یادواره شهدای خانگی به صورت همزمان در ۱۵ منزل شهید، رزمایش اقتدار بسیج، توزیع ۶ هزار بسته لوازم التحریر از جمله این برنامه هاست.
سرهنگ مهرزاد در پایان گفت: پنج حوزه مقاومت برادر و پنج حوزه مقاومت خواهر بسیج بابیش از ۱۵۶پایگاه مقاومت در سطح محلات شهرستان فعالیت می کنند.
کد خبر 1734423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha