ضرورت ارتباط گیری پلیس با مردم در راستای هر چه بهتر انجام شدن ماموریت‌ها

حجت الاسلام حدائق گفت: مدیران مجموعه انتظامی با ارتباط گیری خوب و مناسب با مردم، دل ها را تسخیر کرده تا بتواند مأموریت های خود را به خوبی و درستی انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام علیرضا حدائق امروز یکشنبه (۲۸ آبان) در مراسم افتتاحیه دومین مرحله از یازدهمین دوره بصیرت غیرتمرکزی استانی ویژه مدیران لایه دوم انتظامی استان فارس که در مجتمع طلائیه شیراز برگزار شد، اظهار داشت: بصیرت در نگاه، روش و در زندگی فردی و اجتماعی ما تأثیرگذار است.

رئیس بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) افزود: فرصت ها زودگذر هستند و ما باید در زندگی به گونه ای رفتار کنیم که حسرت گذشته را نخوریم.

وی با اشاره به زندگی و سیره شهید والامقام سردار سلیمانی، گفت: این شهید بزرگوار با اخلاص خود در مسیر خدمتگزاری و تمسک به خداوند متعال و ائمه اطهار(ع) قدم برداشت و خداوند نیز به او عظمت و عزتی فراوان عطا کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به خدمات خوب و شبانه روزی مجموعه انتظامی به مردم، تصریح کرد: اگر می بینید امروز دشمنان مجموعه انتظامی را تخریب می کنند، نشان دهنده این است که شما کار خود را خوب انجام داده اید.

حدائق تصریح کرد: مدیران مجموعه انتظامی با ارتباط گیری خوب و مناسب با مردم، دل ها را تسخیر کرده تا بتوانند مأموریت های خود را به خوبی و درستی انجام دهند.

در ابتدای این مراسم، سرهنگ عنایت الله محمودی معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان فارس گزارشی از برنامه های پیش بینی شده دوره بصیرت را برای حاضران ارائه داد.

کد خبر 1734437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha