هزینه ۳۰ میلیارد ریالی برای طرح های اقتصادی و خدماتی در بهشهر

جناسمی از هزینه ۳۰ میلیارد ریالی برای طرح های اقتصادی و خدماتی در هفته بسیج بهشهر خبر داد و گفت: طرح های اقتصادی و مسکن محرومان طرح های افتتاحی در هفته بسیج بهشهر است.

حسین جناسمی - فرمانده سپاه بهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: در امان ابتدای انقلاب و در ۵ آذرماه ۱۳۵۸ تشکیل بسیج مستضعفان داده شد و بسیج، یادگار  ارزشمند حضرت روح الله تشکیل شد.
وی افزود: بسبج در فتنه ها مختلف، اغتشاشات و پاسداری از انقلاب خوش درخشیده و قدم های اساسی برداشته است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهشهر یادآورشد:  بسیجیان در راستای جهاد خدمت رسانی با قوت پای کار هستند و جهاد تبیین و امیدآفرینی را با قوت در دستور کار دارند.
جناسمی گفت: در هر کجا حضور بسیجیان مشهود است و بسیج همدم مردم است و یاریگر مردم در حوادث مهم جامعه است.
وی اظهار کرد: بسیجیان در هر صحنه ای حضور جانانه دارند و زودتر از همه در میدان هستند و ولایت‌مداری  و در کنار مردم و با مردم بودن از ویژگی های مهم بسیجیان در کنار ساده زیستی است.
فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه بهشهر با بیان اینکه بسیجی خدمت صادقانه است، یادآور شد: ۵۵۰ برنامه در هفته بسیج بهشهر برگزار می شود که دیدار باخانواده شهدا، صبحگاه مشترک، انتقال خون، گردهمایی میقات صالحین، رزمایش و تجمع بسیجیان، ویزیت رایگان و میز خدمت جهادی، اعزام بسیجیان به مزار سردار سلیمانی، کشتی روستاهای دهستان میانکاله، تجلیل از نخبگان بسیج، افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی  از جمله این موارد است.
جناسمی با اشاره به افتتاح طرح ها و پروژه های عمرانی یادآورشد: طرح های اقتصادی و خدماتی شامل افتتاح ۴ واحد مسکن‌محرومان در شهیدآباد و کیاسر، افتتاح مزار شهدای ۶ مزار رکاوند و ۱۵ مزار گرجی محله، پرورش دام سبک چندقلو زا و صنایع تبدیلی شهید آباد از جمله این طرح هاست.

کد خبر 1734460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha