۱۴۸ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امسال ۱۴۸ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در حوزه های فرهنگی، هنری، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، علمی، پژوهشی، رسانه و امنیتی در سطوح مختلف پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی این استان اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: تجمعات در بلاد اسلامی و اقصی نقاط عالم بر علیه جنایت رژیم صهیونستی بیانگر هوشیاری و روشنگری مردمان آن است.

وی با بیان اینکه فلطسینی ها در طوفان الاقصی دستاوردهای خوبی بدست آوردند، افزود: رژیم صهیونیستی با قتل عام مردم غزه به دنبال جبران شکست خودش است، کشتاری که در تاریخ بشریت بی سابقه است؛ کودکان را در مقابل آماج سلاح های خود قرار داده اند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم که با گذشت زمان جنایت های رژیم صهویسنیتی به فراموشی سپرده شود، یادآور شد: نقش رسانه ها در این رابطه مهم و حساس می باشد  و باید خبرنگاران واقعیت غزه را به سمع و نظر  همه اقشار مردم برسانند.

شفائی به سالروز تشکیل بسیج به دستور امام راحل(ره) اشاره کرد و گفت:  شجره طیبه بسیج در این 44 سال منشا خیرات و برکات فراوانی بوده است. بسیج یک تفکر و دارای عقبه قوی و جهان شمول است.

وی با بیان اینکه آزادی خواهی، ظلم ستیزی، استکبارستیزی، خیرخواه مردم و خودباوری  از ویژگی های بسیجیان است، افزود: بسیجیان پیوسته ولایت مدار بوده اند. بسیجیان در حوزه وحدت عملی خستگی ناپذیر بوده و هستند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به نقش آفرینی بسیج در همه عرصه ها اشاره  کرد و بیان داشت: امسال هفته بسیج با دو هدف نمایش مجاهدت های بسیج و بازآفرینی نقش بسیج در عرصه های مختلف گرامی داشته می شود.

شفائی به برنامه های هفته بسیج اشاره کرد و گفت: امسال ۱۴۸ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در حوزه های فرهنگی، هنری، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، علمی، پژوهشی، رسانه و امنیتی در  سطوح مختلف پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی این استان اجرایی  می شود.

کد خبر 1734495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha