بسیج توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی را نقش برآب می‌کند

سردار مهدوی با بیان اینکه بسیج در طول ۴۴ سال گذشته علاوه بر اینکه پیش‌روندگی در همه عرصه‌ها بوده، نقش پیش‌برندگی هم داشته است، گفت: بسیجیان همواره توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی را نقش برآب می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی امروز صبح (۲۹ آبان) در دیدار دست‌اندرکاران گرامیداشت هفته بسیج با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: بسیج با ورود خود در عرصه‌های مختلف و هر جایی که نیاز بود، توانست گره‌های بسیار بزرگی را از این ملت بگشاید و در کنار آنان مسیر را برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی باز کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: بسیج در طول ۴۴ سال گذشته علاوه بر اینکه پیش‌روندگی در همه عرصه‌ها بوده، نقش پیش‌برندگی هم داشته است تا دستگاه‌های مختلف بتواند وظایف خود برای خدمت به مردم را بدرستی انجام دهند و از مسیر انقلاب خارج نشوند.

وی ادامه داد: افتخار ما این است که در رأس بسیج فرمانده حکیم و بزرگ و فرزانه‌ای قرار دارد که همواره در همه فراز و نشیب‌ها ما را با منویات خود از همه گردنه‌ها و سدها عبور داده است تا امروز تصویری از مجموعه بسیج در جهان اسلام و دنیا ترسیم شود که این تصویری الگوی همه کشورها آزاده و آزادیخواهان قرار گرفته است.

سردار مهدوی بیان کرد: خصلت و ویژگی بسیج این است که از مردم و برای مردم است و امروز اگر بسیاری از کشورها که سال های متمادی زیر یوغ استکبار و استعمار وجود داشتند، خارج شدند به واسطه نسخه بسیج بوده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: امروز انتفاضه سنگ به انتفاضه موشک تبدیل شده و نجات بسیاری از کشورها به واسطه همان نسخی بود که امام راحل، ۴۴ سال پیش مجموعه بسیج را بنا نهاد و امروز بسیج با عملکرد خود توانسته جایگاه رفیعی پیدا کند و به عنوان الگو مورد استفاده همه کشورهای آزاده قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه نقش بسیج در دوران دفاع مقدس بر هیچ کسی پوشیده نیست که با مقاومت و ایستادگی شهدای بزرگی را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کردند، ادامه داد:  بعد از جنگ تحمیلی حادثه‌ای در کشور رخ داد بسیجیان برای خدمت‌رسانی در میدان بودند و توانسته مشکلاتی که برای مردم پیش آمده حل کنند.

سردار مهدوی به خدمت‌رسانی بسیجیان اشاره کرد و گفت: در اقصی نقاط کشور گروه‌های جهادی و بسیجی در عرصه‌های مختلف ساخت مسکن محرومین، آبرسانی، کشاورزی، ایجاد اشتغال و ... فعالیت‌های بسیار گسترده و مفصلی دارند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی به نقش ارزنده بسیج در برقراری و حفظ امنیت در کنار سایر نیروهای امنیتی اشاره کرد که در اغتشاشات سال گذشته وارد عمل شدند و به دشمن اجازه ندادند عرض اندام داشته باشند،.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی بسیج تصریح کرد: در طی یکسال گذشته شاهد بودید که علی‌رغم اینکه دشمن زخم‌خورده و استکبار با توجه به امپراطوری رسانه‌ای که در اختیار داشت تلاش کرد تا اغتشاشات را امسال مجدد به کف خیابان بکشاند و اینگونه وانمود کند که کار نظام اسلامی تمام است اما امسال هیچ مسئله‌ای در سطح کشور نداشتیم که همه به واسطه زحمات و تلاش‌ شبانه‌روزی نیروها و دست‌اندکاران در عرصه امنیت و به ویژه جهاد تبیین بسیجیان بود.

سردار مهدوی تأکید کرد: همواره بسیج توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی را نقش برآب می‌کند و در تأمین و حفظ امنیت پایدار نقش بسزایی داشته است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج، گفت: ۱۷ هزار و ۵۰۰ نوجوان و جوانان تربیت یافته مکتب بسیج در حوزه قرآنی تلاش شبانه‌روزی داشتند که تعداد زیادی از آنان موفق به حفظ یک جزء تا حفظ کل قرآن و بخشی از نهج البلاغه شدند.

وی با بیان اینکه علاوه بر آمادگی امنیتی و دفاعی مهمترین مأموریت ما جهاد تبیین است، افزود: در این راستا قرارگاهی در استان تشکیل شده است که امیدواریم خداوند توفیق دهد که رسالت خود را به درستی انجام دهیم.

سردار مهدوی بیان کرد: توکل و اخلاص، اراده و پیگیری بسیجیان همواره در کارهای مختلف موجب پیشرفت امور شده و اگر حرکت پیش‌برندگی و پیش‌روندگی داریم همه به خاطر همین روحیه بسیجی است لذا باید همچنان با تفکر بسیجی حرکت کنیم.

کد خبر 1734536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha