افزایش ۴۰ درصدی دریافتی ایتام تحت حمایت کمیته امداد

صالحی با اشاره به افزایش ۴۰ درصد دریافتی ایتام و افزایش ۲۱ درصدی دریافتی فرزندان مشمول طرح محسنین گفت: در حوزه کمک‌‎های مردمی در بخش مراکز نیکوکاری شاهد افزایش کمک های مردمی هستیم.

روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان با اشاره به آماری از اقدامات این نهاد در استان زنجان اظهار کرد: امسال بیش از ۵۱ میلیارد تومان زکات در استان ساماندهی شده است که ۱۰ میلیارد تومان آن مربوط به زکات واجب است.

وی با اشاره به ارائه خدمات مشاوره به مددجویان کمیته امداد تصریح کرد: کلینیک رز کمیته امداد با هدف ارائه خدمات مشاوره به مددجویان فعالیت خود را آغاز کرده و از ظرفیت ۷ مشاور در این کلینیک استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه گروه هدف خدمات مشاوره‌ای دانش‌آموزان، دانشجویان، زنان سرپرست خانوار، خانوادهای زندانیان تحت حمایت هستند، اضافه کرد: از ابتدای امسال ۶ هزار و ۸۸۱ نفر از مددجویان عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از خدمات مشاوره گروهی و فردی این نهاد بهره‌مند شدند.

صالحی گفت: همچنین ارائه آموزش‌های گروهی در زمینه پیشگیری از اعتیاد، آشنایی با مبانی فقهی و دینی و اخلاق اسلامی در خانواده و پیشگیری از آسیب گروه‌های مختلف مددجویی، از برنامه‌های حوزه مشاوره در طول سال است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین به رویکرد کمیته امداد در اهدای جهیزیه به مددجویان نیازمند اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال ۶۲۵ سری جهیزیه با کمک کمیته امداد بین نوعروسان نیازمند توزیع شده است.

صالحی با اشاره به افزایش ۴۰ درصد دریافتی ایتام و افزایش ۲۱ درصدی دریافتی فرزندان مشمول طرح محسنین بیان کرد: در حوزه کمک‌‎های مردمی در بخش مراکز نیکوکاری شاهد افزایش کمک های مردمی هستیم.

کد خبر 1734577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha