ابعاد مختلف شیطنت رسانه های دشمن با جهاد تبیین برای نوجوانان و جوانان بازگو شود

سردار ملک شاهکوهی گفت: خانواده ها در منزل و معلمین در مدارس جهاد تبیین را جدی بگیرند و با جهاد تبیین ابعاد مختلف شیطنت رسانه های دشمن را برای آنها بازگو کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی امروز (دوشنبه ۲۹ آبان) در مراسم جشن آغاز هفته بسیج در جمع فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به تشکیل بسیج در پنجم آذر سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی(ره)، گفت: اگر بسیج نبود سرنوشت کشور و نظام مشخص نبود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: ملت بزرگ ایران در قالب نیروهای بسیجی در مقابل دشمنان ایستادند و برخی با شهادت و جانبازی اجازه دست درازی به دشمنان را ندادند.

وی با بیبان اینکه بسیجیان جان بر کف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و پایان جنگ تحمیلی همچنان در میدان و صحنه هستند، گفت: بسیجیان در سیل، زلزله، اغتشاشات سال ۱۴۰۱و هر زمانی که نیاز باشد حضور محکمی دارند.

ملک شاهکوهی خاطرنشان کرد: در استان گلستان نیز ۵۸ گروه جهادی دانشجویی و بیش و سه هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در حوادث مختلف به کمک مردم حادثه دیده می روند و خدمات رسانی می کنند.

وی اظهارداشت: با نگاه و تفکر بسیجی در جامعه، دشمنان اجازه تفرقه افکنی و دخالت در هیچ اموری را ندارند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به انتخابات اسفندماه، گفت: از برنامه های اصلی دشمن نا امید کردن مردم، ایجاد تردید و شکاف بین مردم و حکومت است و از ابتدای سال جاری دشمن سعی در دور کردن مردم از پای صندوق های رای دارد تا انتخابات با حضور حداقلی برگزار شود.

وی با اشاره به وجود ۲۳ هزار رای اولی در استان، از معلمان خواست تا با جهاد تبیین حقایق را بیان کرده و دانش آموزان را از اهداف شوم دشمنان آگاه کنند تا حضور حداکثری در انتخابات را داشته باشیم.

ملک شاهکوهی با بیان اینکه امروز دشمن در فضای مجازی به دنبال تسخیر ذهن نوجوانان و جوانان است، تاکید کرد: خانواده ها در منزل و معلمین در مدارس جهاد تبیین را جدی بگیرند و با جهاد تبیین ابعاد مختلف شیطنت رسانه های دشمن را برای آنها بازگو کنند.

کد خبر 1734580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha