مدرسه و خانواده در انس نوجوانان و جوانان با یار مهربان تاثیرگذار هستند

مجید خوبی زاده گفت: مدرسه و خانواده تاثیر بسزایی انس کودکان، نوجوانان و جوانان با یار مهربان دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۹ آبان ماه) همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی ویژه برنامه «آینده خواندنی ست» به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان به میزبانی کانون فرهنگی هنری ولایت مسجد الرسول (ص) برگزار شد.

مجید خوبی زاده در این مراسم، با اشاره به جنگ غزه، گفت: امروز شاهد بزرگترین جنایت تاریخ بر علیه بشریت هستیم اخبار غزه را دنبال می کنیم دل هر مسلمانی آزرده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: اوایل شروع جنگ غزه قدرت رسانه ای دنیای استکبار واقیعت های وارونه جلوه می داد و هر آنچه که می خواستند به جامعه جهانی نشان می دادند اما امروز  مردم دنیا بیدار شدند و ظلم را محکوم می کنند.

وی ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، گفت: مقوله کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی از دغدغه های مقام معظم رهبری است که همه ما به اهمیت تحقق فرهنگ مطالعه در جامعه واقف هستیم.

خوبی زاده ابراز کرد: نهادهای فرهنگی به تنهایی قادر به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نیستند بلکه همگان برای تحقق این مهم باید پای کار بیایند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اضافه کرد: مقام معظم رهبری بهترین سن برای مطالعه را سن نوجوانی و جوانی می دانند و بهترین راهکار برای نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش است.

وی خاطرنشان کرد: مدرسه و خانواده تاثیر بسزایی انس کودکان، نوجوانان و جوانان با یار مهربان دارند.

کد خبر 1734643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha