۳۴٠ دانش آموز کاشانی مظلومیت کودکان غزه را به تصویر کشیدند

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری رویداد نقاشی«کنارتم رفیق» با حضور ۳۴۰ دانش آموز کاشانی خبر داد.

محمدعلی فرجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: رویداد نقاشی«کنارتم رفیق» از برنامه‌های فرهنگ‌سرای معراج با حضور ۳۴٠ دانش آموز کاشانی و با همراهی گروه‌های مختلف هنرمندان در رشته سیاه قلم و طراحی حرفه‌ای برگزار شد و شرکت کنندگان آثار هنری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین خلق کردند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان افزود: این رویداد با حضور دانش‌آموزانی از مدارس ابتدایی قریشی، سما، رضوی، عزیزی، پیله‌وریان، مصطفوی، لاجوردی، جاوید، دین و دانش، پروین صفا و مدرسه مجلسی برگزار شد و شرکت کنندگان مظلومیت کودکان غزه را به تصویر کشیدند.

فجی ادامه داد: دانش‌آموزان شرکت کننده در این رویداد در حسینیه قاسم بن الحسن(ع) محله سرپله گردهم آمدند و با ترسیم نقاشی با استفاده از مدادرنگی، رنگ روغن، سیاه قلم با موضوعات مختلف از جمله محکومیت کشتار کودکان و زنان مظلوم فلسطین، پیروزی مردم فلسطین بر اسرائیل، آزادی قدس شریف، فرار و نابودی دشمنان اسلام و مسلمانان بویژه آمریکا و اسرائیل، همبستگی خود را اعلام کردند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان افزود: آگاه سازی دانش‌آموزان نسبت به ظلم رژیم غاصب اسرائیل، تقویت حس انسان دوستی، همبستگی با کودکان فلسطینی و ایجاد فضای همدلی از رویکردهای انجام این رویداد بود که به مناسبت ۲٠ نوامبر روز جهانی کودک اجرا شد.

کد خبر 1734694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha