جنبش عظیم رای اولی ها در نهبندان ‌شکل بگیرد

ایروانی با تأکید بر اینکه امسال باید جنبش عظیم رای اولی ها در نهبندان شکل بگیرد، گفت: رای اولی ها باید در روز انتخابات گروهی و تیمی پای صندوق رای حاضر شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، ابوالفضل ایروانی شامگاه (۲۹ آبان) در نشست بصیرتی دانش آموزان مجتمع فرهنگی تربیتی ریحانه کمیته امداد امام خمینی (ره) که به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت هفته بسیج با حضور امام جمعه نهبندان برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۷۰ سال است که رژیم غاصب صهیونیستی بر مردم فلسطین ظلم می کنند.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی می خواهند ما را برده خود کنند، افزود: چنین تفکری در منطقه خاورمیانه در حال رشد است اما جریان های مقاومت اقدامات خوبی داشتند.

ایروانی گفت: جریان مقاومت از موانع پیچیده صهیونیستی به صورت کامل گذر کردند و طوفان الاقصی رخ داد.

وی تصریح کرد: امروز هیمنه اسرائیل در طوفان الاقصی شکسته شد و وظیفه جریان اسلامی، شرکت در راهپیمایی ها و اعلام اعتراض به صهیونیست است.

فرماندار نهبندان گریزی به واقعه عاشورا و حرکت زینب کبری(س) در این واقعه زد و گفت: حضرت زینب سلام الله علیها سه استراتژی شهادت، صبر در برابر اهانت ها و مسئولیت پذیری را در این واقعه در دستور کار داشت.

ایروانی با بیان اینکه جهاد تبیین حضرت زینب (س) مثال زدنی است و در هر لحظه از واقعه عاشورا و در شام رسالت خود را به درستی انجام داد، ادامه داد: امام خمینی (ره) بسیج ۲۰ میلیونی مردم را تشکیل داد که توده مردم داخل این لشکر هستند.

فرماندار نهبندان افزود: اگر در تمام موانع از تفکر ناب بسیجی استفاده کنیم، قطعا بر مشکلات فائق خواهیم آمد همانطور که در در زمان کرونا بسیجیان در خط مقدم مقابله قرار گرفتند و جریان مواسات و همدلی را پیش گرفتند.

کد خبر 1734695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha