پرستاری، شیوه عالی مهررورزی در جامعه و حرفه ای انسانی و اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: پرستاری شغل نیست بلکه شیوه عالی مهرورزی و دمیدن روح زندگی به جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، میثم عرب زاده در مراسم ویژه ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان گفت: پرستاری شغل نیست بلکه شیوه عالی مهرورزی و دمیدن روح زندگی به جامعه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با اشاره به زحمات پنهان و آشکار کادر بهداشت و درمان بویژه پرستاران گفت: در قضیه همه گیری ویروس کرونا این عزیزان در میدان عمل جانفشانی کردند و برهمگان ثابت شد زحمات این قشر شریف ارزش بسیار زیادی دارد.

عرب زاده با بیان اینکه شغل پرستاری عبادت است، افزود : روز پرستار تجلیل از یک قشر نیست بلکه روز تجلیل از کرامت انسانی است که انسانیت را در سنگ صبور بودن و التیام بخشیدن به هم نوعان می بیند و هم نفس با بیماران، عمر و سلامتی خود را به مخاطره می اندازد.

وی پرستاری را حرفه ای انسانی و اسلامی دانست و ادامه داد: پرستاری وظیفه سنگین و ارزشمندی است و پرستاران به عنوان رکن مهم عرصه بهداشت و درمان، همگام با سایر همکاران، با وجود سختی ها با صبوری در جهت تحقق اهداف بهداشتی جامعه، اهتمام جدی ورزیده اند.

در این آیین با تقدیم لوح و هدایایی از اساتید برگزیده و دانشجویان نمونه رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان تجلیل شد.

کد خبر 1734708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha