اعلام جزییات برنامه های هیات دخترانه حرم شاهچراغ(ع)

حقیقی نیک برنامه های هیات «دختران حضرت معصومه(س)» حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) را تشریح کرد.

امیرعباس حقیقی نیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس به تشریح برنامه های این هفته هیئت دختران حضرت معصومه(س) پرداخت و گفت: این هفته هیات دخترانه حرم شاهچراغ(ع) با کارگاه «دختری که جهان را نجات داد» برنامه خود را آغاز می کند که مدیریت این کارگاه حجت الاسلام تجرد بر عهده دارد.

مدیر روابط عمومی آستان مطهر حضرت شاهچراغ(ع) افزود: کارگاه «آراسته باش» نیز دیگر برنامه این هفته هیات حضرت معصومه(س) است که مهارت های دخترانه را به شرکت کنندگان در این برنامه آموزش می دهد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه با اجرای برنامه نمایش عروسکی همراه است، از برپایی کارگاه «جوان نو» خبرداد که توسط هستی حسین پور به اجرا در می آید.
 
حقیقی نیک اهدا جایزه به سه اثر برتر با موضوعات «اهداف تشکیل بسیج» ، «رهنمودهای مقام معظم رهبری به بسیجیان» یا «چفیه» در قالب نماهنگ، پادکست و دل نوشته را از جمله این برنامه ها در هیات دخترانه حرم شاهچراغ(ع) برشمرد.

وی در پایان به زمان برگزاری این هیات اشاره کرد که روز پنج شنبه دوم آذر ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷و ۱۵ دقیقه در بوستان کودک و نوجوان آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم(ع) برگزار می شود.

کد خبر 1734710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha