مسابقه کتابخوانی «۳۰داستان کهن پارسی» در کانون های مساجد مازندران برگزار می شود

حجت الاسلام ترابیان از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه کودکان و نوجوانان گروه سنی ۷-۱۵سال از کتاب «۳۰داستان کهن پارسی» خبر داد و گفت: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه به کانال کانون های مساجد مازندران به آدرس https://eitaa.com/smmazand در پیام رسان ایتا مراجعه کنند.

حجت الاسلام محمدترابیان-سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران ضمن تحسین عملکرد کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری این خطه از شمال کشور برای برگزاری برناهه هایی ویژه بزرگداشت سی و یکمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار اظهار کرد: برنامه های این هفته با هدف ترویج فرهنگ مطالعه با شعار «آینده خواندنی است» ادامه دارد.

وی به فعالیت  ۳۳۰کتابخانه مخزن دار و ۱۰۹کتابخانه باز در شهرها و روستاها به ویژه مناطق محروم اشاره کرد و گفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان از کتاب «صعود چهل ساله» مروری بردستاوردهای انقلاب اسلامی نوشته حجت الاسلام سید محمد حسین راجی با مهلت ارسال پاسخنامه تا هفتم آذر ماه، درحال برگزاری است.

حجت الاسلام ترابیان یادآورشد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه و دریافت  سوالات و فایل pdf کتاب صعود چهل ساله به کانال کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران به آدرس https://eitaa.com/smmazand در پیام رسان ایتا مراجعه نمایند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان باید پاسخ سوالات را به صورت یک عدد ۱۰ رقمی (از چپ به راست) به همراه مشخصات فردی و نام شهرستان و نام کانون و نام مسجد به سامانه ۱۰۰۰۸۹۴۰۱۵۱ پیامک نمایند، گفت: اعضای کانون های مساجد استان می توانند کلیپ و اینفوگرافی تولیدی با محور کتاب را و آدرس  https://eitaa.com/smmazand در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

حجت الاسلام ترابیان همچنین از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه کودکان و نوجوانان گروه سنی ۷-۱۵سال از کتاب «۳۰داستان کهن پارسی» نوشته مهدی آذر یزدی خبر داد و افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه به کانال کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران به آدرس https://eitaa.com/smmazand در پیام رسان ایتا مراجعه نمایند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان برای دریافت کتاب « ۳۰ داستان کهن پارسی»   به لینک https://taaghche.com/download/windows مراجعه کنند، تاکید کرد: باید پاسخ سوالات تا ۲۷آذر ماه سالجاری به صورت یک عدد ۱۰ رقمی (از چپ به راست) به همراه مشخصات فردی و نام شهرستان و کانون و مسجد به سامانه ۱۰۰۰۸۹۴۰۱۵۱ پیامک شود.

کد خبر 1734713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha