آغاز به کار چهاردهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان

حجت الاسلام سید احمد حسینی گفت: چهاردهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان از امروز آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: چهاردهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان از امروز آغاز به کار کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: این جشنواره به مدت ۲ روز  از ۳۰ آبان ماه الی ۱ آذر ماه در کهنوج برگزار می شود.

وی بیان کرد: چهاردهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان از امروز  با اجرای نمایش اشک سوم مصائب زینب   (س) آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام حسینی ابراز کرد: از بین آثار رسیده به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره استانی تئاتر، ۴ اثر به مرحله نهایی راه یافته اند، که با حضور داوران به رقابت می پردازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری بخش رقابتی این جشنواره هستیم و فردا شب هم آئین اختتامیه آن با معرفی برترین گروه برگزار می‌ شود.

وی یادآور شد: نمایش امروز اشک سوم مصائب زینب (س) یک اثر آیینی اجتماعی است که کارگردانی و نویسندگی آن را مهرداد بهزادی بر عهده دارد و کاری از گروه بهزاد است که با حضور هنرمندان شهرستان کهنوج اجرا می شود.

حجت الاسلام حسینی ضمن تشکر از عوامل اجرایی چهاردهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان، عنوان کرد: این جشنواره با همکاری و همراهی هنرمندان در سالن شهید میثم کهنوج برگزار می شود.

کد خبر 1734746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha