رشد و توسعه ایران اسلامی در بخش‌های مختلف همچنان ادامه دارد

آیت‌الله فرحانی، ضمن اشاره به خدمات نظام اسلامی در زمینه‌های مختلف گفت: در بخش‌های مختلف شاهد رشد و توسعه ایران اسلامی بوده‌ایم و این توسعه همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، آئین افتتاح کتابخانه شهدای شهر آزادی بخش مرکزی شهرستان اندیمشک به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با حضور آیت‌الله عبدالکریم فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به همراه مدیرکل نهاد کتابخانه‌های استان و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

آیت‌الله فرحانی، در این آئین ضمن اشاره به خدمات نظام اسلامی در زمینه‌های مختلف اظهار کرد: در بخش‌های مختلف شاهد رشد و توسعه ایران اسلامی بوده‌ایم و این توسعه همچنان ادامه دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، با تقدیر از رشادت مردم اندیمشک در دوران مختلف افزود: رشادت‌های مردم شهرستان اندیمشک در دوران دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت (ع) ستودنی است.

یوسف زمانی‌اصل، نیز با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ مطالعه تصریح کرد: بهبود زیرساخت‌ها یکی از اولویت‌های شهرستان اندیمشک است.

فرماندار اندیمشک، با اشاره به خدمات انجام شده در دوران پس از انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف عنوان کرد: با وجود همه موانع و کارشکنی‌های دشمنان خدمات چشمگیری در همه زمینه‌ها صورت گرفته است.

عباس حسین‌زاده، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان هم به تشریح خدمات این حوزه پرداخت.

کتابخانه شهدای شهر آزادی در مساحت ۲۸۰ متر مربع احداث و زمین آن از سوی یک نیکوکار اهدا شده است.

اعتبار ۲ میلیارد تومان کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و یک میلیارد تومان هم از اعتبارات نفت برای احداث آن هزینه شده است.

کد خبر 1734759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha