قدردانی از ابراز همدردی تولیت اعتاب مقدسه کشور عراق با خانواده شهدای حادثه شاهچراغ(ع)

صحرائیان تقدیر از اظهار محبت و همدردی آستان‌های مقدس کشور عراق با خانواده مجروحین و شهدای حوادث تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) را از اهداف سفر تولیت این آستان مطهر به عراق برشمرد.

علی رضا صحرائیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس به اهداف سفر تولیت آستان مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام به کشور عراق اشاره کرد و گفت: حجت الاسلام کلانتری تولیت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم علیه السلام در صدر یک هیئت و طی یک سفر هفت روزه به کشور عراق مشرف شدند که هدف اول از این سفر زیارت اعتاب مقدسه بوده است.

معاون توسعه و منابع انسانی حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام افزود: تقدیر از اظهار محبت و همدردی آستان‌های مقدس در عراق با خانواده مجروحین و شهدای حوادث تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه السلام دیگر اهداف سفر تولیت آستان مطهر به عراق بوده است.

وی همچنین بررسی ظرفیت‌های اعتاب جهت تدوین برنامه‌های مشترک در راستای ارائه خدمات به زائرین سفری را دیگر اهداف این سفر عنوان کرد و اظهار داشت: در ضمن این سفر تولیت آستان شاهچراغ علیه السلام با تولیت حرم مطهر حضرت امیرالمومنین علیه السلام، تولیت حرم مطهر حضرت امام حسین علیه السلام، تولیت حرمین سامرا و امامین عسکریین دیدار داشته است.

صحرائیان ادامه داد: دیدار با تولیت حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام، دیدار با تولیت مسجد کوفه و مسجد سهله و همچنین با قائم مقام تولیت حرم مطهر امامین کاظمین در کاظمین علیهم السلام دیگر برنامه های سفر یک هفته ای حجت الاسلام کلانتری به کشور عراق بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست ها مباحث خوبی نسبت به ظرفیت‌های اعتاب مطرح و نسبت به معرفی حرم حضرت احمد بن موسی الکاظم(ع) و ظرفیت های شهر شیراز جهت ایجاد اشتیاق و زمینه تحقق سفر زائرین عراقی به سومین حرم اهل بیت علیه السلام در ایران اسلامی صورت گرفت.

کد خبر 1734780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha