کتاب خوب| فلسطین از منظر امام خامنه ای(مدظله العالی)

کتاب «فلسطین از منظر مقام معظم رهبری» امت اسلامی را مورد خطاب قرار می دهد و تلاش دارد خواننده به این درک برسد که با وجود اختلافاتی که کشورهای اسلامی با یکدیگر دارند که برخی از آنها طبیعی و برخی دیگر توطئه‌ی دشمن و برخی دیگر ناشی از غفلت است، همچنان عنوان فلسطین میتواند و باید، محور وحدت همه‌ی آنان باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مازندران،  کتاب «فلسطین از منظر حضرت‌ آیت‌الله‌العُظمیٰ خامنه‌ای(مُدُّظِلُّه‌العٰالی)» نوشته‌ی سعید صلح‌میرزایی، حاوی نظرات و بیانات سیدعلی حسینی‌خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران درباره‌ی مسأله‌ی فلسطین از سوی انتشارات انقلاب اسلامی در  ۴۱۴ صفحه روانه بازار نشر شد.

نویسنده، سخنان آیت‌الله خامنه‌ای را در مجامع عمومی و خطبه‌های نماز جمعه، پیرامون مسأله‌ی  فلسطین طی سال‌های ۱۳۵۹ تا ۱۳۹۰ش مورد بررسی قرار داده و کتاب را به‌صورت موضوعی در هشت‌بخش تنظیم نموده که شامل کلیات، شکست‌هاوپیروزی‌ها، مسئولیت‌ها، جنایات، راه‌حل‌ها، قهرمانان، روشنگری و آینده‌ی روشن است. علی‌اکبر ولایتی، مشاور عالی آیت‌الله خامنه‌ای، در مقدمه‌ای که بر این کتاب نوشته، مسأله‌ی فلسطین را از منظر تاریخی و سیاسی مورد بررسی قرار داده است. این اثر در سال ۱۳۹۰ش به چاپ رسیده است.


در بخشی از این کتاب می خوانیم: فلسطین؛ محور وحدت مسلمانان: آنچه در این میان حائز اهمیت است، تضعیف جایگاه مسئله‌ی فلسطین و تلاش برای خروج آن از اولویت است. با وجود اختلافاتی که کشورهای اسلامی با یکدیگر دارند که برخی از آنها طبیعی و برخی دیگر توطئه‌ی دشمن و برخی دیگر ناشی از غفلت است، لیکن همچنان عنوان فلسطین میتواند و باید، محور وحدت همه‌ی آنان باشد.

کد خبر 1734796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha