بسیج اساتید تلاش کنند در خط مقدم برای ظهور حضرت مهدی (عج) قرار بگیرند

معاون فرهنگی دانشگاه دولتی یاسوج ضمن تاکید بر اینکه بسیج اساتید باید تلاش کنند در خط مقدم برای ظهور حضرت مهدی (عج) قرار بگیرند، گفت: تا زمانی که نفس شیطانی در دنیا وجود دارد باید آمادگی خود را حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «امرالله اندرزیان» امروز در همایش فرهنگی جبهه علمی بسیجیان استان کهگیلویه و بویراحمد از بسیج به عنوان یک نعمت بزرگ در راستای هدایت گری یاد کرد و گفت: ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس در یک جنگ نابرابر به تنهایی در برابر صدام که جبهه استعمار و استکبار پشت سر آن قرار داشت، ایستادگی کرد.

معاون فرهنگی دانشگاه دولتی یاسوج خاطرنشان کرد: هرچند در این جنگ نابرابر ابرقدرت‌ها پشت صدام بوده و تسلیحات بسیاری به وی دادند، ولی ملت بزرگ ایران با قدرت ایمان و اراده خود آنها را شکست دادند.

وی وجود سرداران بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی را از برکت‌های دوران دفاع مقدس و پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) دانست و ادامه داد: افرادی که اهل خیر و نیکی باشند عاقبت بخیر خواهند شد.

حجت الاسلام اندرزیان ضمن تاکید بر اینکه بسیج اساتید باید تلاش کنند در خط مقدم برای ظهور حضرت مهدی (عج) قرار بگیرند، بیان کرد: تا زمانی که نفس شیطانی در دنیا وجود دارد باید آمادگی خود را حفظ کنیم.

معاون فرهنگی دانشگاه دولتی یاسوج با اشاره به بی‌تفاوتی برخی‌ها در موضوع کشتار کودکان و مردم بی‌گناه غزه، یادآور شد: موضوع غزه مسئله نخست جهان اسلام بوده که بسیاری از کشورهای اسلامی و سازمان‌های بین‌المللی در برابر آن سکوت کرده‌اند.

وی اسرائیل را دشمن انسانیت و جهان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: بنا به فرموده حضرت امام خمینی (ره) «اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود».

حجت الاسلام اندرزیان خواستار تبیین مسئله غزه و همچنین جنایت‌های اسرائیل در حق مسلمانان این منطقه شد و گفت: دنیا امروز خوی وحشی‌گری صهیونیست‌ها را به چشم خود دیده، از طرفی رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند بشریت را به سخره گرفته و به دنبال نابودی مردم مسلمان و مظلوم غزه هستند.

کد خبر 1734830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha