نمایشگاه صنایع دستی خراسان جنوبی بسترساز عرضه محصولات به خارج از کشور

اشرفی گفت: حوزه صنایع دستی اقتصادی مردمی و پایدار است و این نمایشگاه ها بسترساز عرضه محصولات به خارج از کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد اشرفی امروز (30 آبان) در حاشیه ششمین نمایشگاه صنایع دستی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به همت اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان خراسان جنوبی ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی به خوبی راه اندازی شده است. 

اشرفی با بیان اینکه در واقع برترین مدل نمایشگاهی که در سطح استان برگزار می‌شود، نمایشگاه های صنایع دستی استان است، افزود: نمایشگاه محلی برای تبلیغ زنده و راه دسترسی آسان به صنوف و صنعتگران مختلف است که بسترساز حوزه فروش و عرضه محصولات است.

وی با اشاره به دغدغه های صنعتگران در حوزه حمایت های تسهیلاتی،  گفت: در محل نمایشگاه کارگروه رفع موانع تولید تشکیل خواهد شد، و  کمیته امداد، سازمان زندان ها، میراث فرهنگی و بهزیستی با منابع مالی  در اختیار، حمایت هایی را خواهند داشت.

وی گفت: حوزه صنایع دستی اقتصادی مردمی و پایدار است و این نمایشگاه ها بسترساز عرضه محصولات به خارج از کشور است. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی خراسان جنوبی تصریح کرد: نمایشگاه های صنایع دستی استان خراسان جنوبی از بهترین نمایشگاه های کشور است که با محدودیت مکان مواجه است اما با رویکردی که پیش گرفته به نمایشگاه های به نام در سطح ملی تبدیل خواهد شد.


اشرفی گفت: سه پیشران اقتصادی استان در حوزه گردشگری، کشاورزی و معدنی تعریف می شود و از محل سفر ریاست جمهوری برای حوزه صنایع دستی اعتبارات خوبی تعلق گرفت و دو بازارچه صنایع دستی در روستای خراشاد و خور با حمایت های دولت کلنگ زنی شد که شاهد تحول در حوزه صنایع دستی استان خواهیم بود.

کد خبر 1734851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha