نهادینه‌سازی اخلاق دینی بین دانش‌آموزان خنثی‌کننده آسیب‌های اجتماعی است

حجت الاسلام سرلک بر ضرورت نهادینه سازی اخلاق قرآنی و دینی در بین دانش آموزان تاکید کرد و گفت: این مهم سبب کاهش و مقابله با آسیب های اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام مهدی سرلک، امروز(۳۰ آبان)، در جلسه شورای اقامه نماز مدارس آموزش و پرورش شهرستان که در دفتر امام جمعه الیگودرز برگزار شد، اظهارداشت: توجه به مسائل تربیتی دانش آموزان در کنار تعلیم نباید فراموش شود.

امام جمعه الیگودرز مدرسه را خانه دوم دانش آموزان خواند و افزود: مبلغان، معلمان و مربیان پرورشی در تربیت دینی دانش آموزان رسالت خطیری بر دوش دارند.

وی بر ضرورت تربیت نسلی مومن و انقلابی و آگاه در برابر توطئه های فرهنگی دشمنان تاکید کرد و گفت: دشمن امروز گمراه شدن نسل جوان و نوجوان را هدف قرار داده است و راه مقابله با توطئه های دشمن بصیرت افزایی است.

حجت الاسلام سرلک تصریح کرد: باید اخلاق قرآنی و دینی در بین دانش آموزان نهادینه شود و ترویج فرهنگ اقامه نماز اول وقت همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: اقامه نماز جماعت باید در اولویت اجرای برنامه های مدارس باشد چراکه فرهنگ نماز انسان ساز است و توجه به این مهم سبب ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه و کاهش آسیب های اجماعی می شود.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به حضور مبلغان و روحانیت در مدارس بیان کرد: از ظریت روحانیت برای تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب استفاده شود.

کد خبر 1734869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha