رسانه‌ها مردم را برای حضور پرشور در انتخابات تشویق کنند

موسوی با بیان‌اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در افزایش سطح آگاهی و تحلیل مردم به انتخاب اصلح در انتخابات پیش‌رو دارند، گفت: رسانه‌ها مردم را برای حضور پرشور در انتخابات تشویق کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، سید حمید موسوی امروز(سه‌شنبه، ۳۰ آبان) در نشست با خبرنگاران که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند ماه سال جاری، اظهارکرد: امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت مورد تاکید مقام معظم رهبری در انتخابات پایان سال است و دولت تمام توان خود را برای تحقق ۴ اصل به کار خواهد گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بندر آستارا با بیان‌اینکه تمام تلاش‌ها بر این است که انتخابات پیش‌رو به نحو احسن برگزار شود و ستاد انتخابات شهرستان نیز برای تحقق این امر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، افزود: دشمنان با سیاه‌نمایی قصد دارند انتخابات را کمرنگ جلوه دهند و از این طریق به دنبال اهداف شوم خود هستند اما مردم  همانند گذشته با حضور پرشور خود در انتخابات پاسخ محکمی به آنان می‌دهند.

وی نقش رسانه‌ها را در پرشور کردن انتخابات مهم و تاثیرگذار دانست و تصریح‌کرد: رسانه‌ها مردم را برای شرکت پرشور در انتخابات پیش‌رو تشویق کنند.

موسوی با اشاره به اینکه انتخابات یکی از بارزترین مردم سالاری دینی، پشتیبان امنیت ملی و نماد مقبولیت حکومت است و رسانه‌ها به عنوان رکن چهار دموکراسی نقش مهمی در افزایش سطح آگاهی و تحلیل و تشویق مردم به انتخاب اصلح در انتخابات‌ دارند،خاطرنشان‌کرد:  در انتخابات ١١ اسفندماه سال جاری انتظار از  خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان آستارا این است با استفاده از تمام ظرفیت و توان خود به خلق حماسه‌ای دیگر و برگزاری انتخاباتی پرشور کمک کنند.

گفتنی است، در پایان نشست هر یک از خبرنگاران به صورت جداگانه به بیان دیدگاه‌ها و راهکارها در خصوص آسیب‌های اجتماعی شهرستان و انتخابات اسفند ماه سال جاری پرداختند.

کد خبر 1734870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha