لزوم انعکاس فعالیت های کانون های فرهنگی هنری در خبرگزاری شبستان

حجت الاسلام محقی گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری، صاحب راویان صحیح فعالیت ها در مساجد هستند که باید برای انعکاس آن و انتشار روایت اول، از توان خبرگزاری شبستان بهره بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی محقی در جمع مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بشرویه اظهار داشت: برخی از مدیران می گفتند که ما فعالیت های خود را ثبت نمی کنیم تا ریا نشود.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی ادامه داد: بزرگ و لیدر و علمدار قلمرو جریان گفتمان امامین انقلاب، حاج قاسم سلیمانی است که همه این شهید والامقام را قبول دارند. ایشان به روایت صحیح توجه داشتند.

وی در ادامه گفت: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد یک نهاد غیردولتی است و اصل شاکله ستاد این است که اعتبارات به سمت مساجد جهت تربیت هنرمندان و نیروهای انقلابی سوق یابد.

حجت الاسلام محقی با بیان اینکه با عدم ثبت برنامه، متضرر مسجد خواهد شد، افزود: اعضای کانون های فرهنگی هنری، صاحب راویان صحیح فعالیت ها در مساجد هستند که باید برای انعکاس آن و انتشار روایت اول، از توان خبرگزاری شبستان بهره بگیرند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی ادامه داد: سامانه بچه های مسجد فضایی برای ارتباط مدیران با یکدیگر وجود دارد تا از ایده ها بهره ببرید.

وی با بیان اینکه کانون ها با بسیج رقابتی ندارند، افزود: بسیج و کانون ها تنها نهادهایی هستند که از دل مسجد بیرون آمده اند و اساسنامه آنان محصول مسجد است و با بسیج همراهی داریم.

کد خبر 1734878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha