خدمات‌رسانی۱۱۰ هزارجهادگر در ۴۰۰ نقطه محروم کشور به مردم

سردار زهرایی گفت:رزمایش جهادگران فاطمی سه در ۴۰۰نقطه با فعالیت ۱۱۰هزار جهادگر در ۱۴استان کشور همزمان با هفته بسیج اجرامی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی- مسئول بسیج سازندگی کشور در نشست خبری ویژه هفته بسیج با بیان اینکه بسیج سازندگی به دنبال حل مسائل است، اظهار کرد: ۹ هزار و ۶۰۰روستا با وزارت نیرو برای آبرسانی (تامین آب شرب روستا) قرار داد داریم تلاش داریم تا سه سال آینده با تامین منابع به موقع تحقق این مهم را شاهد باشیم.

خدمات‌رسانی۱۱۰ هزارجهادگر در ۴۰۰ نقطه محروم کشور به مردم

وی بیان کرد: سه‌هزار روستای کشور در یک و نیم سال گذشته در کشور آبرسانی شده است که از این تعداد، هزار و ۴۰۰ روستا با همت گروهای بسیج سازندگی بوده است.

سردار زهرایی به طرح آبخیز تا جالیز اشاره کرد و افزود: در کشور مطابق آمار جهاد کشاورزی و منابع طبیعی ۹۲میلیون هکتار آبخیزداری و آبخوان داری  در کشور انجام نشده است.

وی با بیان اینکه  با بیان اینکه بسیج سازندگی در زمینه ساخت مسکن هم فعالیت‌هایی دارد، که برای اجرای عملیات ساخت ۱۰ هزار مسکن در کشور برنامه‌ریزی شده، گفت: ۱۲هزار و ۵۰۰مددجوی روستایی برای برخورداری از نعمت ساخت مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی تشکیل پرونده داده اند.

سردار زهرایی به فعالیت بسیج سازندگی به ایجاد جاده بین مزارع اشاره کرد و افزود: مجلس قیر رایگان به این سازمان اختصاص داده که سال گذشته هزار و ۴۰۰کیلومتر با همراهی مردم و خیرین راه سازی و آسفالت داشتیم.

وی از تشکیل گروه‌های جهادی اقتصاد مقاومتی و دانش‌بنیان  برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی خبر داد و خاطرنشان شد: اقتصاد مردم سالار را با قوت پیگیریم.

سردار زهرایی به سامانه اطلس جهادی اشاره کرد و گفت: ۱۰۲هزار گروه جهادی در این اطلس ثبت شده اند که ۵۱هزار از این تعداد کد شناسایی دارند.

وی به رزمایش جهادگران فاطمی سه اشاره کرد و افزود: رزمایش جهادگران فاطمی سه در ۴۰۰نقطه با فعالیت ۱۱۰هزار جهادگر در ۱۴استان کشور همزمان با هفته بسیج اجرامی شود.

سردار زهرایی با تاکید بر اینکه بسیج سازندگی استان مازندران در محرومیت‌زدایی در جایگاه رتبه اول قرار دارد، گفت: همچنین راه‌اندازی دهکده‌های اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی سپاه کربلا در این خطه از شمال کشور موجب شد که در اقتصاد مقاومتی هم در حال الگو شدن باشد.

کد خبر 1734895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha