بسیج چشم طمع جهانخواران را از کشور دور کرد

حجت الاسلام کمالی گفت: امروز فرهنگ بسیجی در عرصه‌های مختلف و بر عالم حاکم شده و بسیج چشم طمع جهانخواران را از کشور دور کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام امین‌رضا کمالی شامگاه (۳۰ آبان) در اختتامیه دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی با عنوان «حامیم۲» در استان اظهار کرد: کسانی که تفکرات اومانیستی و ماتریالیستی دارند تاریخ را به پیکره یک انسان تشبیه کردند و می‌گویند بشر در دوره اول در جهل بوده دوره دوم دوره چرایی و دوره سوم دوران پختگی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: اسلام حرف برای گفتن دارد و می‌گوید تاریخ سه دوره جهل، ختم نبوت یا علم و دوره ولایت دارد و امروز باید خود را برای نظم نوین جهانی آماده کنیم.

وی با اشاره به اینکه در دوره تمدن‌سازی ضرورت تشکیل بسیج و پاشیدن بذر آن بر سر سرزمین انقلاب اسلامی می‌بینیم، افزود: همه عالم دنبال یک منجی و دوره‌ای هستند تا به آرامش برسند اما آن دوران نیاز به کادرسازی و انسجام‌بخشی دارد و برای همین بود که امام بسیج را تشکیل دادند و اقشار مختلف را انسجام بخشید.

حجت الاسلام کمالی عنوان کرد: بسیج از الطاف خداوند است که از لسان امام راحل فرمان تشکیل آن صادر شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به سخنان امام راحل در مورد بسیج مبنی بر اینکه اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد چشم طمع دشمنان و جهان‌خواران از آن دور می‌شود بر ترویج تفکر بسیجی در جامعه تأکید کرد و ادامه داد: امروز فرهنگ بسیجی در عرصه‌های مختلف و بر عالم حاکم شده است و بسیج چشم طمع جهانخواران را از کشور دور کرده است.

حجت الاسلام کمالی با اشاره به ترویج تفکر بسیجی و جریان مقاومت در سوریه و عراق و یمن و سراسر دنیا، گفت: وقتی داعش به جان مسلمانان افتاد این بسیجیان بودند که نه در ایران بلکه در تمام بلاد مسلمین، گوش به فرمانِ رهبرِ خود و فرماندهی جبهه مقاومت، حاج قاسم سلیمانی وارد نبرد با داعش و داعشیان شدند و تفکر بسیجی جهان را از شر داعش نجات داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در پایان تأکید کرد: رمز موفقیت بسیج در عرصه‌های مختلف این است که همگان انقلابی فکر، زندگی و عمل کنیم.

کد خبر 1734902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha