اهدای بیش از ۳هزار جلد کتاب به کتابخانه های کانون های مساجد استان قم

حجت الاسلام و المسلمین حیدری از اهدای بیش از ۳هزار جلد کتاب به کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم به مناسبت هفته کتاب خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری در گفتگو با خبرگزاری شبستان در استان قم، یا گرمیداشت هفته کتاب با اشاره به ضرورت گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه بویژه نسل جوان گفت: کانون های مساجد یکی از بسترهایی است که می تواند تاثیر بسزایی در این امر داشته باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: در همین راستا و به مناسبت هفته کتاب با اشاره به اهدای بیش از ۳هزار جلد کتاب به کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم اهدا شد.

وی تصریح کرد: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم و مسئولین کتابخانه ها با حضور در مخزن کتاب ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قم با توجه به نیاز های منطقه و محل نسبت به انتخاب و جمع آوری کتب مورد نیاز خود اقدام کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم یادآور شد: این مخزن کتاب با هدف جمع آوری کتب از ادارات، نهادها و مراکز علمی پژوهشی به منظور سهولت دسترسی و انتخاب مدیران کانون ها و مسئولین کتابخانه ها آماده شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری گفت: این مخزن تا کنون بیش از ۱۰ هزار جلد کتاب را جمع آوری و ساماندهی کرده است و کانون ها با مراجعه به مخزن و جستجو و انتخاب کتب مورد نیاز، در جهت غنی سازی کتابخانه های مساجد قم از آن یهره مند می شوند.

کد خبر 1734909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha