توزیع ۲۴۰ کتاب از سوی کانون ابوتراب بین مدارس روستای دزک

لله گانی گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی تعداد ۲۴۲ عنوان کتاب در موضوعات مختلف از سوی کانون فرهنگی هنری ابوتراب بین مدارس روستای دزک توزیع شد.

مهران لله گانی دزکی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی تعداد ۲۴۲ عنوان کتاب در موضوعات مختلف از سوی کانون فرهنگی هنری ابوتراب بین مدارس روستای دزک توزیع شد.
مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری ابوتراب مسجد امام حسین(ع) روستای دزک ادامه داد: این تعداد کتاب در موضوعات دینی، مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است که با حضور اعضای کانون بین مدارس روستای دزک توزیع شد.
وی بابیان اینکه کتابخانه مسجد امام حسین (ع) روستای دزک نوجوانان و جوانان زیادی را جذب کانون کرده است افزود: تامین کتاب های به روز و مورد دلخواه جوانان و نوجوانان از عوامل استقبال این عزیزان از کتابخانه و کانون مسجد امام حسین(ع) روستای دزک است.
لله گانی گفت: برگزار عصر شعر در موضوعات مختلف، برپایی نمایشگاه کتاب، همکاری با سایر نهادها و ارگان ها در برپایی برنامه های فرهنگی هنری، شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان، دهه فجر و روز قدس از جمله برنامه های کانون فرهنگی هنری ابوتراب روستای دزک است.
مدیرکانون مسجد امام حسین(ع) روستای دزک تصریح کرد: راه اندازی پیاده روی اعضای کانون به مناسبت های مختلف، همکاری با بسیج و سپاه روستا در توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان، برگزاری مراسم های جشن مناسبتی و برنامه های ماه مبارک رمضان و ماه محرم الحرام از دیگر برنامه‌های اجرایی این کانون است.
وی اظهارداشت: توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی بین خانواده های عزتمند روستا با مساعدت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان و برنامه تلویزیونی سمت خدا، توزیع بسته های معیشتی و توزیع نذرقربانی با همراهی و کمک خیران روستا از دیگر برنامه‌های اجرایی کانون فرهنگی هنری ابوتراب روستای دزک است.
خاطرنشان می‌شود: این کانون در حدود ۱۰ سال است که با کد شناسایی ۱۴۹۳۰۳۷۰۰۱ تاسیس شده و هم اکنون ۵۶۱ نفر از نوجوانان و جوانان روستای دزک نیز عضو کانون و ثبت سامانه بچه‌های مسجد هستند.
کد خبر 1734916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha